Z Bankiem BGŻ żyjesz bez wyrzeczeń

W najnowszej odsłonie kampanii marketingowej, Bank BGŻ reklamuje promocyjne warunki swojej pożyczki gotówkowej. Bank podkreśla atuty produktu: niskie oprocentowanie – tylko 12%, brak opłaty za udzielenie kredytu, decyzja o jego przyznaniu wydawana od ręki, a także szeroki zakres ubezpieczeń.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Po raz kolejny w humorystycznych spotach telewizyjnych można zobaczyć sympatyczne wiewiórki, które tym razem harcują w domu podczas nieobecności właścicieli przebywających na wakacjach.  – Jest to już szósta kampania banku z udziałem wiewiórek. Platforma komunikacyjna z ich udziałem przynosi bardzo dobre rezultaty. Znajomość komunikacji Banku BGŻ ciągle rośnie i osiąga jedne z najlepszych wyników w historii. Przekłada się to oczywiście na świadomość i wizerunek marki BGŻ – mówi Małgorzata Nycz, Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej.W najnowszej reklamie Banku BGŻ rodzina, u której zadomowiły się swawolne wiewiórki żyje bez wyrzeczeń. Dzięki niskim ratom pożyczki, nie musi rezygnować z dotychczasowych przyjemności. - Skupiamy się na zakomunikowaniu klientom, że dzięki atrakcyjnym warunkom, pożyczka w Banku BGŻ to raty bez wyrzeczeń. Wiemy, że jest to odpowiedź na powszechne obawy konsumentów związane z „zaciskaniem pasa” przy spłacie kredytu - podkreśla Karol Kamas, Z-ca Dyrektora Departamentu Komunikacji Marketingowej.

Głównym medium trwającej 7 tygodni kampanii jest telewizja. W  tym czasie  pojawią się spoty reklamujące pożyczkę z ratami bez wyrzeczeń, w 3 odsłonach o długości 5, 15 oraz 30 sekund. Ponadto, zasięg kampanii został zwiększony przez obecność w Internecie - w szczególności z wykorzystaniem internetowych kanałów wideo. Intensywna kampania będzie również prowadzona w prasie lokalnej.  Dodatkowo, witryny oddziałów Banku oznakowano specjalnie przygotowanymi materiałami promocyjnymi. Ogólnopolska kampania potrwa od 19 sierpnia do 6 października 2013 roku.

Kreację kampanii przygotowała agencja Grandes Kochonos, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative. Komunikację w Internecie wspiera agencja Performics.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów