Z G+J do Axel Springer

Nowa twarz Axel Springer Polska

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Dnia 22 kwietnia Elżbieta Sobczak rozpoczęła pracę w AS Polska na stanowisku Dyrektora Reklamy ds. tytułów kobiecych. Tym samym pod jej opiekę przechodzi czołówka magazynów dla kobiet, w tym Pani Domu - lider w rankingu czytelnictwa tygodników kobiecych oraz Olivia - nr 2 pod względem czytelnictwa wśród wszystkich miesięczników.

W ciągu ostatnich dziesięciu lat Elżbieta Sobczak pracowała w G+J, ostatnio na stanowisku Dyrektora Reklamy grupy National Geographic/Focus.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu