Z Orange do Saatchi & Saatchi

Justin Billingsley - dyrektor ds. marki w Orange - obejmie funkcjęregionalnego dyrektora wykonawczego w azjatyckim oddziale agencjireklamowej Saatchi & Saatchi.

km
km
Udostępnij artykuł:

Na razie wiadomo, że zacznie on pełnić swoją rolę w lecie tegoroku. Nie jest jednak pewne w którym azjatyckim biurze agencjibędzie rezydował Billingsley.

Z kolei na stanowisku dyrektora ds. marki w firmietelekomunikacyjnej Billingsleya zastąpi Spencer McHugh, obecnieszef ds. komunikacji w Orange.

Billingsley po raz pierwszy będzie pracował w agencjireklamowej. W Orange nadzorował on m.in. globalną kampanię marki "Iam" przygotowaną przez agencję Fallon, a także decydował oprzyznaniu budżetu medialnego firmy domowi mediowemu Mediaedge:cia.Wcześniej pracował również w Nokii, Unilever i Coca-Coli.

źródło: Marketing Week

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów