W nowej odsłonie działań reklamowych marka Żywiec namawia do cieszenia się z Ż oraz relacjami z bliskimi, tak przecież ważnymi w dzisiejszych czasach. „Kuraż bez Ż to tylko kura”, „Nie trzymaj Ż w garażu” oraz „Jest Ż i gitara” - to hasła pojawiające się w najnowszej kampanii reklamowej Żywca.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/magdalena-brzezinska-grupa-zywiec-epidemia-pokazala-ze-branza-piwna-to-bardzo-wazny-partner-dla-calego-ekosystemu-nowa-normalnosc ##
Nowe spoty można oglądać od 15 marca w stacjach ogólnopolskich i tematycznych oraz w internecie. Oprócz kampanii telewizyjnej zaplanowano również działania w mediach społecznościowych i serwisach VOD.
- Wierzymy, że można cieszyć się każdym dniem, także w towarzyszących nam właśnie momentach niepewności. Jesteśmy przekonani, że teraz tym bardziej warto doceniać Ż i pielęgnować relacje z najbliższymi i do tego właśnie zachęca nasza najnowsza kampania - komentuje Aleksandra Pankowska, brand manager marki Żywiec

Za komunikację ATL oraz działania w kanale digital i w mediach społecznościowych odpowiada 2012 Agency. Reżyserem spotu jest Bartłomiej Ignaciuk, produkcją zajął się Opus Film.
Media planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Wsparcie PR zapewnia agencja Hope.











