„Z Tobą od A do Z” w kampanii Allianz Polska (wideo)

Firma ubezpieczeniowa Allianz Polska zaczęła wizerunkowo-produktową kampanię reklamową pod hasłem „Z Tobą od A do Z”. Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają firmy Ogilvy & Mather, MediaCom Warszawa i Sales&More.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Z Tobą od A do Z” w kampanii Allianz Polska (wideo)

Spoty z kampanii pokazują nieszczęśliwe wypadki różnego rodzaju, przy których poszkodowane osoby mogą korzystać z pomocy w ramach polisy w Allianz Polska. - Zależy nam przede wszystkim na tym, aby przypomnieć o Allianz i zbudować w świadomości odbiorców poczucie, że w Allianz mogą ubezpieczyć wszystko. Stylistyka kampanii powinna sprawić, że odbiorcy, czyli osoby pomiędzy 20. a 55. rokiem życia, będą postrzegać Allianz jako firmę, która nie buduje dystansu, a firmę „dla nich” - opisuje Michał Podogrodzki, dyrektor marketingu w Allianz Polska.

Akcja ma na celu zwiększenie rozpoznawalności marki Allianz oraz promowanie różnych ubezpieczeń oferowanych przez firmę.

Działania reklamowe są prowadzone w telewizji (kanały główne i tematyczne), radiu (spoty i konkurs filmowy „Bezpieczni od A do Zet” w Radiu ZET), internecie (m.in. wideobaner i aktywności w social media) oraz w oddziałach i agencjach Allianz Polska (m.in. seria materiałów ulotkowych: „Twój samochód”, „Twój dom”, „Twoje życie”, „Twoje podróże” i „Twoja firma”). Główna część akcji potrwa sześć tygodni.

Strategię i kreację kampanii wspólnie z Allianz przygotowała agencja reklamowa Ogilvy & Mather, która od ub.r. współpracuje z ubezpieczycielem na poziomie globalnym. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa (media pozainternetowe) i agencja Sales&More (internet).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska