Na kampanię składają się 3 filmowe spoty. W pierwszym z nich chłopak wykorzystując laptop HP konstruuje replikę znanego z „Gwiezdnych Wojen” robota R2-D2. Zdalnie sterowany model ma jedno zadanie - dostarczyć wybrance serca chłopaka bilety na nową część gwiezdnej sagi i zaproszenie do kina.
W kolejnym spocie na ekranie pojawia się Garrick Hagon - aktor, który w filmie „Gwiezdne Wojny: Nowa nadzieja” z 1977 r. odtwarzał rolę pilota jednego z myśliwców rebeliantów. Hagon wraz z dziećmi urządza sesję zdjęciową utrzymaną w klimacie sagi George’a Lucasa, a później komponuje z fotografii album wykorzystując do tego drukarkę HP.

Trzeci spot opowiadając historię zwykłego, ale zdolnego nastolatka udowadnia, że sprzęt HP może się przydać także do dobrej zabawy i tworzenia muzyki.
Za kampanię odpowiedzialne są agencje BBDO New York oraz 180LA.











