Zabawa w „Gwiezdne Wojny” reklamuje urządzenia HP (wideo)

W nowej kampanii promującej produkty koncernu HP jest wszystko co fani „Gwiezdnych Wojen” lubią najbardziej - R2-D2, myśliwce rebeliantów i niezapomniana muzyka. Wszystko podane w konwencji zabawy i z lekkim przymrużeniem oka.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
Zabawa w „Gwiezdne Wojny” reklamuje urządzenia HP (wideo)

Na kampanię składają się 3 filmowe spoty. W pierwszym z nich chłopak wykorzystując laptop HP konstruuje replikę znanego z „Gwiezdnych Wojen” robota R2-D2. Zdalnie sterowany model ma jedno zadanie - dostarczyć wybrance serca chłopaka bilety na nową część gwiezdnej sagi i zaproszenie do kina.

W kolejnym spocie na ekranie pojawia się Garrick Hagon - aktor, który w filmie „Gwiezdne Wojny: Nowa nadzieja” z 1977 r. odtwarzał rolę pilota jednego z myśliwców rebeliantów. Hagon wraz z dziećmi urządza sesję zdjęciową utrzymaną w klimacie sagi George’a Lucasa, a później komponuje z fotografii album wykorzystując do tego drukarkę HP.

Trzeci spot opowiadając historię zwykłego, ale zdolnego nastolatka udowadnia, że sprzęt HP może się przydać także do dobrej zabawy i tworzenia muzyki.

Za kampanię odpowiedzialne są agencje BBDO New York oraz 180LA.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu