Zabawa w sklepach EURO RTV AGD przy wsparciu technologii Nanovo

Ponad tysiąc spersonalizowanych pozdrowień pojawiło się na ekranach reklamowych w sklepach sieci EURO RTV AGD oraz smartfonach Motorola. Akcja, którą zorganizowało 10 warszawskich sklepów tej ogólnopolskiej sieci, miała na celu promocję jednego z najnowszych modeli smart phone’a Motoroli z rodziny G6. Za technologiczne przygotowanie tego wydarzenia odpowiedzialni byli specjaliści z polskiej spółki Nanovo. 

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Klienci, którzy odwiedzili sklepy RTV AGD, zachęceni zostali do znalezienia smartfona Motorola i wykonania polecenia wyświetlonego na ekranie, na którym na co dzień wyświetlane są treści reklamowe i marketingowe. Zadaniem uczestników było wpisanie imienia. Natychmiast pojawiało się ono w spersonalizowanym komunikacie, i to na wszystkich ekranach w sklepie – nawet stu na raz! Motorola pozdrawiała z ekranów Anię, Kasię, Jana i Krzysztofa, ale też innych potencjalnych odbiorców o nietypowych imionach, co dodatkowo angażowało ich w zabawę. Przy okazji klienci mieli okazję na zapoznanie się z funkcjami promowanych smartfonów, które prezentował przedstawiciel marki obecny w sklepie. Za udział w zabawie uczestnicy otrzymali nagrody, w postaci gadżetów.

– Wspólnie z siecią sklepów RTV Euro AGD stworzyliśmy wspaniałą akcję, która wywoływała uśmiech wśród jej uczestników, zachęcała do zabawy i zapoznawała ze smartfonami z portfolio Motorola. Świetny wynik wyświetleń personalizowanych komunikatów jest dla nas najlepszą odpowiedzią, czy akcja była udana i czy warto ją w przyszłości powtarzać  – mówi Katarzyna Zańczuk, Retail Marketing Manager w Motorola Polska.

Koncepcję tej niezwykłej zabawy opracowali od strony kreatywnej – przedstawiciele marki Motorola, a za stronę technologiczną odpowiadali specjaliści z Nanovo, którzy wspierają sieć RTV AGD  opracowaniu i integracji technologii cyfrowych. 

- Nasi specjaliści mieli tu doskonałą okazję, aby zaprezentować możliwości, jakie daje nasze autorskie oprogramowanie Signio 2. Wykorzystali do tego też doświadczenie z pracy przy innych projektach, nie tylko we współpracy z EURO RTV AGD. Na swoim koncie mamy m.in. opracowanie koncepcji, wdrożenie i utrzymywanie systemów wewnętrznej nawigacji w dużych obiektach biurowych, które w tym przypadku posiadało analogiczne elementy, co i w tej nietypowej akcji związanej z promocją smartphone’ów Motorola – mówi Dariusz Sobczak z zarządu Nanovo, odpowiedzialny za rozwój firmy. 

Dzięki uniwersalnym możliwościom oprogramowania Signio 2, przygotowane wcześniej przez Nanovo aplikacje mogły zostać zintegrowane z ekranami reklamowymi. Klienci zyskali przez to unikalną możliwość otrzymywania spersonalizowanych informacji z zaadresowanymi do siebie treściami, które przyjęły formę swoistej zabawy. Ściągając tę aplikację i wysyłając informację, system autoryzował uczestnika wydarzenia i wyświetlał specjalnie dla niego treść jednocześnie na smartphonie i ekranie. W ciągu kilku godzin od rozpoczęcia akcji, na takich ekranach w sklepach ukazało się kilkaset spersonalizowanych komunikatów. Akcja marketingowa zakończyła się dużym sukcesem. Zaangażowano ponad 1000 uczestników, którzy mieli okazję „zagrać” z Motorolą. 

Nanovo specjalizuje się w projektowaniu, wdrożeniu i utrzymaniu nowoczesnych rozwiązań in-store digital. Dzięki autorskiej technologii SIGNIO S2 spółka projektuje najbardziej zaawansowane na rynku systemy in-store digital pracując dla wiodących sieci retail'owych w Polsce. Do grona Klientów Nanovo należą m.in Euro RTV AGD, PLAY, SEPHORA, EOBUWIE.PL, MBANK, AUCHAN, HEBE czy UPC.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"