Nowa etykieta Dobrej Karmy jest prosta i czytelna, już na jej froncie znaleźć można listę składników, z których dany produkt przygotowano, a także jego walory jakościowe.
- Dobra Karma jest już znana naszym klientom, jednak postanowiliśmy poszerzyć jej ofertę i przypomnieć jak ważna jest „karma”. Pyszne i inspirowane naturą posiłki na cały dzień, ale także nowe doznania smakowe – bowiem pod marką własną Dobra Karma znaleźć można tak nietypowe propozycje, jak na przykład sok z kiszonych buraków czy kombucha z acerolą i imbirem - mówi Joanna Staude-Potocka, dyrektorka marketingu Żabka Polska.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/marka-roslek-umowa-zabka-jak-do-tego-doszlo-co-zrobil-michal-koncewicz ##
Menu marki Dobra Karma
Dobra Karma to gama produktów gotowych do spożycia, niewymagających podgrzania. Artykuły te nie zawierają konserwantów, wzmacniaczy smaku, substancji słodzących, sztucznych barwników czy oleju palmowego.

W ofercie Dobra Karma znajdują się lunchboxy, np. z kurczakiem i makaronem, cezar, z burakiem i mozzarellą; sałatki – np. proteinowa z komosą ryżową lub z kaszą bulgur i kurczakiem; hummusy – klasyczny, paprykowy, w zestawie z falafelem lub chlebkami żytnimi.
Nowością w ofercie będzie dostępny niebawem pokrojony mix owoców na drugie śniadanie. Nowym produktem będą także mrożone owoce na patyku – mango lub ananas, których premierę zaplanowano na początek lipca. Dobra Karma to także napoje, np. soki z kiszonej kapusty lub buraków, a także kombucha z różą lub acerolą i imbirem.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/zabka-przejmuje-maczfit-zdrowe-dietetyczne-dania-oferta-cena-opinie ##
Rebranding oraz rozszerzenie asortymentu marki Dobra Karma to kolejny krok w rozwoju marek własnych Żabki. Niedawno, z myślą o klientach szukających zamienników dla produktów i dań pochodzenia zwierzęcego, Żabka stworzyła pierwszą w 100% roślinną markę własną – Plant Hunter.











