Nowe spoty są utrzymane w konwencji serii reklam pod hasłem „Żabka - mały wielki sklep”, pokazują kolejne zabawne scenki z udziałem klientów i pracowników tych sklepów.
Reklamowane są promocje cenowe, które będą obowiązywały przez najbliższe dwa lub cztery tygodnie. Dotyczą one m.in. bezmięsnych hot dogów oraz dań gotowych Szamamm.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/zabka-jak-wplacac-pieniadze-na-karte-mastercard-first-data,7170746105608321a ##
Żabka Polska podkreśla, że bezmięsne hot dogi są tworzone z surowców roślinnych: białka grochu, białka ziemniaczanego, oleju rzepakowego oraz przypraw. Nie zawierają dodatku glutaminianu sodu, fosforanów i konserwantów.
Hot dogi są dostępne we wszystkich sklepach sieci Żabka w całej Polsce. W ofercie Żabka Café dostępne są sosy (bez składników pochodzenia zwierzęcego): musztarda słoneczna, ketchup łagodny Heinz, musztarda bbq Heinz oraz sos paprykowy Sriracha.

- Rozwijamy się dla naszych klientów zauważając zmieniające się trendy w żywieniu. Coraz więcej osób z różnych względów, decyduje się na ograniczenie czy całkowitą rezygnację z mięsa w swojej diecie. Stworzyliśmy bezmięsną wersję hot doga jako alternatywę dla wszystkich, którzy chcą zjeść popularną pożywną przekąskę na ciepło bez mięsa, na bazie składników roślinnych - komentuje Jerzy Roguski, dyrektor handlowy w Żabka Polska.
Poprzednie spoty Żabki pokazywały m.in. klienta przychodzącego do tego sklepu w kapciach oraz grupę klientów umawiających się na wspólne oglądanie meczu.

Działania reklamowe sklepów Żabka są realizowane m.in. w telewizji oraz internecie. Za kreację reklam Żabki od 2015 roku odpowiada agencja PZL, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Spark Foundry. Niedawno Żabka Polska bez rozstrzygnięcia zakończyła przetarg na obsługę reklamową.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/zabka-odpowiada-na-zarzuty-do-tekstu-gazety-wyborczej-franczyzobiorca-to-samodzielny-przedsiebiorca,7170745304438913a ##
W połowie grudnia ub.r. Żabka Polska uruchomiła swój sklep nr. 6 tys. - W 2019 roku otworzyliśmy 650 nowych sklepów, zmodernizowaliśmy ok. 1,6 tys. placówek. Co ważne rozwijamy się nie tylko w dużych aglomeracjach, ale również w miejscowościach do 50 tys. mieszkańców. W tym roku otworzyliśmy sklepy w 36 miejscowościach, w których wcześniej nas nie było - wyliczył prezes firmy Tomasz Suchański.











