Dania Uczta na Wynos z Sanah zostały przygotowane przez markę Dobra Karma. Oferta obejmuje kilka produktów, m.in. kanapkę z gotowaną szynką z indyka, sałatkę z kuskusem perłowym i cukinią oraz focaccinię z szynką.
Produkty będą dostępne w sklepach Żabka do 21 listopada lub wyczerpania zapasów. W ramach promocji cena każdego produktu wynosi 9,90 zł (przy zakupie z aplikacją Żappka).
Opakowania dań mają różany design, brzoskwiniowo-różowe etykiety zdobione kwiatami i płatkami róż oraz logo akcji „Uczta na wynos z sanah”.

- Cieszymy się, że pierwszą tego typu współpracę nawiązaliśmy właśnie z Sanah, topową polską artystką. W Żabce lubimy zaskakiwać klientów nowościami, w tym często nieszablonowymi połączeniami smakowymi - z pozoru zwykła kanapka z szynką staje się niezwykła, np. przez wykorzystanie tak nieoczywistego składnika, jakim jest róża. Dlatego akcja „Uczta na wynos z sanah” idealnie wpisuje się w naszą filozofię. Rozszerzając naszą ofertę szybkich przekąsek o propozycje skomponowane przez sanah specjalnie dla naszych klientów, uwalniamy ich czas, aby mogli robić to, co lubią i np. iść na koncert. Mamy coś dla fanów Żabki i fanów Sanah - mówi Jarosław Serednicki, marketing & digital director w Żabka Polska.
Kampania reklamująca dania Uczta na Wynos z Sanah jest utrzymana w bajkowej konwencji. W spocie piosenkarka wciela się w kilka ról, w tle słychać motyw z jej piosenki „Ale jazz!”.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/zabka-nowe-sklepy-calodobowe-drive-thru,7169476655146625a ##
Tytuł „Uczta” ma płyta Sanah, która ukazała się wiosną ub.r. Była najlepiej sprzedającym się polskim albumem 2022 roku. Promujące ją trasy koncertowe odbyły się pod hasłami „Uczta Tour” i „„Uczta nad Ucztami”. Partnerem tej zeszłorocznej była firma Sokołów, w ramach współpracy wprowadziła do sprzedaży Kabanosiki Sanah.

Jesienią ub.r. Sanah pojawiła się w kampanii reklamowej Banku Credit Agricole, u boku jego ambasadora marketingowego Dawida Podsiadło.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/masz-to-jak-w-zabce-25-lat-promocja-oferta,7169473388480641a ##
Działania reklamowe Żabki obejmują najważniejsze kanały komunikacji, na czele z telewizją i internetem. Za kreację nowej kampanii (idea kreatywna, scenariusz spotu, działania w digitaly) odpowiadają agencja Cukier i zespół komunikacji marketingowej Żabka Polska, za realizację spotu - dom produkcyjny F25, a za key visual, komunikację w sklepach, OOH, DOOH oraz projekt opakowań - agencja H2O Creative.











