Żabka wprowadza aplikację dla prowadzących sklepy. „Pobrała ją większość franczyzobiorców”

Sieć Żabka wprowadziła aplikację przeznaczoną dla partnerów prowadzących sklepy w systemie franczyzy. Narzędzie ma ich wspomagać w codziennym zarządzaniu i monitorować na bieżąco wyniki sprzedaży. - Aplikacja została pobrana przez większość franczyzobiorców, pozwala na automatyzację procesów w jakie są zaangażowani - wyjaśnia Artur Stańczuk, dyrektor ds. operacyjnej transformacji cyfrowej sieci Żabka w rozmowie z Wirtualnemedia.pl.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
Żabka wprowadza aplikację dla prowadzących sklepy. „Pobrała ją większość franczyzobiorców”

Jak informuje Żabka aplikacja umożliwia ciągłą kontrolę tego, co aktualnie dzieje się w sklepie, gdyż raport ze sprzedaży i informacje dotyczące przychodów jest dostępny online.

Franczyzobiorcy otrzymują także powiadomienia o zalogowaniu kas w sklepie, dzięki czemu wiedzą, czy otwarcie nastąpiło o właściwej godzinie. Każdy franczyzobiorca może również skorzystać z dedykowanych raportów tylko dla swojego sklepu. Może np. sprawdzić Top 30 najlepiej rotujących produktów, dzięki czemu istnieje możliwość lepszego planowania sprzedaży.

- W kolejnych miesiącach planujemy rozwój tego narzędzia o moduł grywalizacji, motywujący franczyzobiorców oraz sprzedawców do zaangażowania w aktywną sprzedaż - zapowiada w komunikacie Adam Manikowski, wiceprezes zarządu Żabka Polska. – Na etapie testów aplikacja została pozytywnie oceniona przez 90 proc. badanych użytkowników. Najwięcej punktów otrzymały intuicyjność, czytelność oraz zawartość merytoryczna narzędzia.

grafika

Także Artur Stańczuk, dyrektor ds. operacyjnej transformacji cyfrowej sieci Żabka w rozmowie z serwisem Wirtualnemedia.pl przyznaje, że nowe narzędzie jest szeroko wykorzystywane przez prowadzących sklepy.

- Aplikacja została pobrała już przez większość naszych franczyzobiorców, a prawie połowa używa jej na co dzień – ujawnia Artur Stańczuk. - Jest to efekt intensywnej współpracy z najważniejszymi interesariuszami projektu (tj. franczyzobiorcami) w trakcie projektowania systemu oraz komunikacji na temat tego narzędzia w naszej organizacji. Planujemy rozwijać ją dalej w oparciu o zidentyfikowane potrzeby przedsiębiorców prowadzących sklepy, aby zmaksymalizować satysfakcję franczyzobiorców z pracy i umożliwić automatyzację procesów, w jakie są zaangażowani. To unikatowe narzędzie na rynku, przygotowane z myślą o ułatwieniu zarządzania placówką handlową w ramach sieci Żabka.

Udostępniona obecnie aplikacja jest częścią szerszego projektu Żabki w segmencie nowych technologii. Sieć planuje m.in. wprowadzenie sklepów pozbawionych tradycyjnych kas i zakupy w systemie grab&go, w tym celu w styczniu br. nawiązała współpracę z firmą AiFi działającą w segmencie rozwiązań sztucznej inteligencji.

Żabka Polska jest właścicielem sieci sklepów typu convenience liczącej blisko 5500 placówek prowadzonych przez przeszło 3700 franczyzobiorców pod marką Żabka.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele