Zacydrowani.pl w kampanii promującej wsparcie prawne polskiego cydru

Lubelskie Stowarzyszenie Miłośników Cydru zaczęło kampanię na rzecz sprecyzowania i uproszczenia przepisów prawnych dotyczących produkcji cydru. Akcja jest skupiona wokół serwisu Zacydrowani.pl.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Zacydrowani.pl w kampanii promującej wsparcie prawne polskiego cydru

Celem kampanii jest zmiana ustawowej definicji polskiego cydru naturalnego - wprowadzenie jego ochrony i zapisu o produkcji cydru wyłącznie ze świeżego soku z jabłek, a także uproszczenie przepisów zezwalających sadownikom na wytwarzanie cydru. Ma to przyczynić się do eliminacji produkcji cydrów z koncentratów - sztucznie aromatyzowanych i ujednolicanych.

W ramach akcji na stronie Zacydrowani.pl można poprzeć manifest z przesłaniem akcji i stworzyć własnego Cydrofana, czyli ożywiając wirtualnie zielone jabłko z wybranymi atrybutami. Można też wziąć udział w konkursie, w którym każdego dnia 30 osób wygrywa koszulkę z zaprojektowanym przez nich Cydrofanem.

Kampania obejmuje też działania reklamowe w internecie oraz cykl koncertów „Spragnieni Lata” (na których występią XXANAXX, Natalia Przybysz, Skubas, Julia Marcell, L.U.C oraz Tymon Tymański), którego finał odbędzie się 19–20 września podczas Lubelskiego Święta Młodego Cydru.

Za koncepcję i strategię akcji, przygotowanie strony Zacydrowani.pl i prowadzenie fanpage’a facebookowego odpowiada agencja Atomclick, a za komunikację public relations - agencja Kuźnia PR.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"