1. UnitedHealthcare - Our Song Commercial
Jak poinformować wszystkich, że nasza firma rozszerza swoją ofertę?Najlepiej tworząc zabawną reklamę, która na długo zapadnie w pamięci odbiorców. Dobrze to wie UnitedHealthcare, który w swoim spocie sprawnie wykorzystał wiele znanych popkulturowych elementów.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/zagraniczny-wyciag-reklamowy-netflix-z-gervaisem-honda-geico-grey-berlin-wideo ##
2. Air France - France is in the air
Niektóre państwa są marką same w sobie. Bez wątpienia należy do nich Francja, która kojarzona jest z modą, szykiem, elegancją i... miłością. Wykorzystało to Air France, które w swoim 45 sekundowym spocie „France in the air“ zręcznie przedstawia popkulturowy obraz dzisiejszej Francji.

3. Facebook - Our Friends
Media społecznościowe coraz intensywniej wypełniają nam codzienne życie. Jednak rzadko zastanawiamy się, czemu one powstały i co im zawdzięczamy. Dlatego Facebook chce nas nakłonić do rozmyślań na temat social mediów oraz interakcji międzyludzkich. Stworzył on reklamę o przyjaźni i jej wartości. Świetny insight oraz genialna egzekucja.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/zagraniczny-wyciag-reklamowy-volvo-finnish-nike-honda-i-tena-men-wideo ##
4. Warburtons - reklama z Sylvestrem Stallone’em
Czasami marki, w których na pierwszy rzut oka nie widać wielkiego potencjału komunikacyjnego, potrafią nas zaskoczyć pomysłową i kreatywną kampanią. Idealnym tego przykładem jest najnowszy spot brytyjskiej piekarni Warburtons z Sylwestrem Stallone’em w roli głównej.

5. Finnish - Dishes
Mamy tutaj przykład prostego i zarazem dobrze znanego insightu – brudne naczynia prześladujące nas na każdym kroku. Jednak siłą tego spotu jest świetna egzekucja i niebanalne podejście do tematu. Duży plus za kreatywność.

6. Tena Men - Control
Marka Tena pokazała w jak gustowny i wyrafinowany sposób można przedstawić wstydliwy, męski problem. To idealny przykład odpowiedniego doboru kreacji do grupy docelowej.

Sebastian Bryks zajmuje się strategią digitalową w Lowe Warsaw. Pasjonat nowych technologii oraz baczny obserwator ciekawych rozwiązań z zakresu online marketingu.











