Osiem odcinków trzeciego sezonu "Zagubionych" obejrzało średnio3,3 mln widzów - wynika z danych AGB Nielsen Media Research.Udziały stacji w rynku w grupie wszystkich widzów wyniosły 22,62proc., a w komercyjnej grupie docelowej - 26,03 proc.
Z kolei odcinki nadawane przez Jedynkę w tym samym paśmie(czwartki 20.20 i 21.15), ale w 2006 roku, przyciągały przedtelewizory przeciętnie 4,26 mln osób przy udziałach na poziomieodpowiednio 28,97 proc. i 31,98 proc.
Podczas emisji "Zagubionych" TVP1 była liderem rynkutelewizyjnego. Na drugim miejscu znalazła się TVP2, która osiągałaśrednio 21,48 proc. udziału, emitując m.in. film fabularny, "M jakmiłość", "Barwy szczęścia", "997", mecz piłkarski i "Panoramę".Dalej uplasowały się: TVN ("W-11 - Wydział Śledczy", "Na Wspólnej"i filmy; 19,3 proc.) i Polsat ("Skazany na śmierć", "Tylko miłość","Ekipa"; 11,78 proc.).

Wśród widzów "Zagubionych" przeważają kobiety. Serial oglądanyjest w większości przez widzów od 35 do 54 lat oraz powyżej 60.roku życia, mieszkańców wsi i najmniejszych miast oraz osoby zwykształceniem podstawowym i średnim.
Serial "Zagubieni" opowiada o grupie rozbitków, którzy powypadku samolotowym zostają mieszkańcami tajemniczej wyspy. Obecniepokazywany przez TVP1 trzeci sezon liczy 22 odcinki i emitowanyjest w czwartki o 20.20 i 21.15.











