Nowa identyfikacja firmy Nowak nie odcina się od dotychczasowej, tylko wykorzystuje jej zasadnicze cechy, przenosząc je do lżejszej i bardziej dynamicznej formy. Zmiana obejmuje lifting logotypu, elementów graficznych oraz całościowej identyfikacji. Projekt wdrażany będzie sukcesywnie na różnych nośnikach od początku 2013 roku.
W nowym logotypie przedsiębiorstwa usunięto napis „Zakłady mięsne”, odświeżono sylwetkę byka i bardziej nasycono barwy. - Istotne, by nowy znak odzwierciedlał to, co dla nas najważniejsze: otwartość i poszukiwanie inspiracji, siłę, odwagę i waleczność zamknięte w sylwetce byka, czas bogaty w doświadczenia i „gorącą krew” która płynie w naszych sercach napędzając do działania - opisuje Zbigniew Nowak, prezes przedsiębiorstwa.

Za kreację nowej identyfikacji firmy Nowak odpowiada agencja Be7, a koncept strategiczny we własnym zakresie opracował dział marketingu przedsiębiorstwa. To pierwsza zmiana identyfikacji firmy od początku jej działalności w 1991 roku.











