Zaklęci kierowcy reklamują Link4 (wideo)

Ruszyła kampania Link4 zachęcająca do zmiany ubezpieczyciela komunikacyjnego. Akcję przygotowały firmy Brasil, Prime Time i Starcom.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Bohaterami nowej kampanii Link4 są kierowcy, którzy jak zaklęci co roku odnawiają polisy komunikacyjne u tych samych ubezpieczycieli. Tymczasem według badań większość właścicieli pojazdów, którzy zdecydowali się sprawdzić ceny i warunki różnych polis komunikacyjnych, znalazło atrakcyjniejsze oferty. - W nowej kampanii staramy się przeciwstawić powszechnej bierności wśród klientów firm ubezpieczeniowych i zachęcamy do zmiany ubezpieczyciela, ponieważ to się opłaca - przekonuje Marcin Niewiadomski, dyrektor marketingu i członek zarządu Link4.

Działania reklamowe obejmują telewizję (30- i 15-sekundowe spoty w TVP 1, TVP 2, Polsacie i TVN) oraz internet (reklamy w popularnych serwisach i sieciach afiliacyjnych, linki sponsorowane w Google). Kreację kampanii przygotowała agencja Brasil, reklamę na jej potrzeby wyreżyserował Mikael Lypinski, a wyprodukowała firma Prime Time, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów