Zakrwawione autobusy promują serial "All of us are dead" Netflixa

Netflix prowadzi w Tajlandii kampanię promującą nowy koreański serial "All of us are dead". Reklamują go zakrwawione, pełne krwiożerczych zombie autobusy, które wyjechały na ulice.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Zakrwawione autobusy promują serial "All of us are dead" Netflixa

Serial "All of us are dead" opowiada o epidemii wirusa zombie, który wybucha w szkole. Uczniowie muszą znaleźć drogę ucieczki przed nim, w przeciwnym razie zakażenie zamieni ich w potwory.

Serial emitowany jest w Netflix od minionego piątku, 28 stycznia br.

W ramach kampanii promującej tę produkcję na ulice jednego z miast w Tajlandii, w godzinach szczytu wyjechały autobusy szkolne, które są zakrwawione, zamiast okien mają ekrany LED, na których odtwarzane są drastyczne klipy z nastolatkami uwięzionymi w środku - uderzają pięściami w szyby, a obok nich wiją się zombie. 

Dodatkowo do reklam zatrudniono aktorów, którzy ucharakteryzowani na potwory wybiegali w stronę przechodniów.

Kampania wywołała żywą reakcję internautów, którzy między sobą wymieniają się poglądami na jej temat. Wielu krytykuje Netflixa twierdząc, że reklamy są "krwawe i niepokojące", zwłaszcza że są szeroko publiczne, mogą stwarzać zagrożenie dla innych kierowców, wywoływać strach i przerażenie, m.in. wśród dzieci. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele