264 tys. osób ogląda codzienny program „Zakup w ciemno 2”, cykl podnosi wyniki TTV

Drugi sezon codziennego cyklu „Zakup w ciemno” po trzech pierwszych tygodniach emisji ogląda średnio 264 tys. widzów. Produkcja podnosi średnie długookresowe wyniki TTV - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

mk
mk
Udostępnij artykuł:
264 tys. osób ogląda codzienny program „Zakup w ciemno 2”, cykl podnosi wyniki TTV
„Zakup w ciemno 2”; fot. TTV

Reality-show „Zakup w ciemno 2” na antenie TTV oglądać można od poniedziałku do czwartku o godz. 20.05, począwszy od 4 września br. Średnia widownia premierowych odcinków programu do 21 września wyniosła 264 tys. osób, co przełożyło się na 2,20 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 4,16 proc. w grupie 16-49 i 3,75 proc. w grupie 20-54 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

Największą popularnością cieszył się odcinek cyklu z 18 września. Przyciągnął uwagę 317 tys. osób.

grafika

„Zakup w ciemno” wyraźnie podnosi średnie rynkowe udziału TTV względem analogicznego okresu rok wcześniej. W okresie od 5 do 22 września ub.r. stacja TTV w paśmie poniedziałek-czwartek miedzy 20.05 a 21.06 miała SHR% na poziomie odpowiednio 0,91 proc., 1,66 proc. i 1,54 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/kanapowczynie-ttv,7169693516641921a_1 ##

mk
Autor artykułu:
mk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie