Reality-show „Zakup w ciemno 2” na antenie TTV oglądać można było od poniedziałku do czwartku o godz. 20.05, w okresie od 4 września do 9 listopada br. Średnia widownia premierowych odcinków programu wyniosła 340 tys. osób, co przełożyło się na 2,71 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 5,13 proc. w grupie 16-49 i 4,61 proc. w grupie 20-54 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
Największą popularnością cieszył się odcinek cyklu z 1 listopada. Przyciągnął uwagę 465 tys. osób.

Z danych telemetrycznych wynika, że stacja TTV w czasie emisji premierowych odcinków „Zakupu w ciemno 2” zajęła ósme w rynku telewizyjnym w grupie 4+, piąte w grupie 16-49 i szóste w 20-54.
„Zakup w ciemno” około dwukrotnie podnosi średnie rynkowe udziału TTV względem analogicznego okresu rok wcześniej. W okresie od 5 września do 10 listopada br. stacja TTV w paśmie poniedziałek-czwartek miedzy 20.05 a 21.05 miała SHR% na poziomie odpowiednio 1,09 proc., 2,01 proc. i 1,91 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/kanapowczynie-ttv,7169693516641921a_3 ##











