W środę, 1 marca br. o godz. 20.00 stacja TTV pokazała pierwszy odcinek nowego programu „Zakup w ciemno”. Średnia widownia emisji wyniosła 243 tys. osób.
Przełożyło się to na 1,86 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 3,42 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 2,98 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

„Zakup w ciemno” to nowy reality-show, który jest nadawany od poniedziałku do czwartku o godz. 22.00. W każdym odcinku cyklu kilku doświadczonych handlarzy i nie obawiających się ryzyka sprzedawców konkuruje ze sobą walcząc o zdobycie najbardziej wartościowego towaru.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/kanapowczynie-ttv,7169693516641921a ##
Wszyscy uczestnicy licytują wystawione palety pełne produktów, licząc na prawdziwy strzał w dziesiątkę. - Za niewielkie pieniądze mogą trafić na markowe ciuchy, drogą elektronikę, ale mogą też spektakularnie przeszarżować. Po wygranej licytacji dowiadują się, co zawierają zakupione palety i policzą, ile zarobili lub stracili - czytamy w opisie cyklu.

225 tys. widzów śledziło debiut „Mamma mia!”
Tego samego dnia o 22.00 stacja pokazała pierwszy odcinek kolejnej nowości - „Mamma mia!”. Debiut produkcji miał średnio 225 tys. widzów, co dało odpowiednio 2,57 proc., 3,51 proc. i 3,29 proc. udziału.
Bohaterami każdego odcinka „Mamma mia” są pary para, która przez kilka dni goszczą w swoim domu teściową. Spotkanie obu stron sprawdzi i przetestuje relacje łączące rodziny ze swoimi teściowymi.

W ramach projektu zarówno w roli par, jak i teściowych występują zwykli uczestnicy wyłonieni w castingach. Cykl produkuje Django Media.
Kolejne premierowe odcinki „Mamma mia” TTV pokazywać będzie w środy o 22.00.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/diabelnie-boskie-ttv-koniec-krolowe-zycia,7169707927345281a ##












