"Zakupy last minute" w nowej kampanii platformy Klarna

Internetowa platforma finansowa Klarna wystartowała z wakacyjną akcją pod hasłem „Zakupy last minute. Płatność na spokojnie”. Działania komunikacyjne przygotowano z wybranymi partnerami marki, m.in. Ray Ban, Kubota, House, eZebra,  God Save Queens, Surf Inc oraz Grail Point.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
"Zakupy last minute" w nowej kampanii platformy Klarna

W najnowszej kampanii „Zakupy last minute. Płatność na spokojnie” szwedzki fintech wspólnie z wybranymi sklepami partnerskimi przypomina, że dzięki elastycznej usłudze „Zapłać za 30 dni” decyzje i wydatki związane z wakacjami − także tymi planowanymi na ostatnią chwilę − można podjąć w sposób przemyślany, korzystając z możliwości odroczenia płatności o 30 dni bez odsetek.  

- Przed wyjazdem na wakacje każdy z nas stoi przed ważnym pytaniem: co ze sobą zabrać? Oczywiście, najlepiej byłoby stworzyć listę rzeczy i przygotować się kilka tygodni wcześniej, ale życie często płata nam figle, a plany mogą zmieniać się w ostatniej chwili. Klarna doskonale rozumie tego typu sytuacje, dlatego dajemy naszym klientom możliwość skorzystania z elastycznych metod płatności i odroczenia terminu zapłaty, bez dodatkowych kosztów, aby mogli w pełni czerpać radość z letniego wypoczynku – mówi Agnieszka Jabłońska-Twaróg, marketing manager B2C w Klarnie. Najnowsza kampania Klarny „Zakupy last minute. Płatności na spokojnie” prezentuje znane i lubiane wśród polskich klientów marki tj. Ray Ban, House, Kubota, eZebra, Surf Inc, Grail Point oraz God Save Queens, które oferują swoim klientom płatności w stylu #smoooth, tym samym zapewniając im większą swobodę przy dokonywaniu wakacyjnych zakupów.

Działania reklamowe potrwają do końca czerwca. W kampanii wykorzystano nośniki reklamy zewnętrznej (OOH) w Warszawie oraz kanały digital - social media i display. Za koncept kreatywny i jego realizację odpowiada zespół Klarny. Media zaplanował i kupił dom mediowy EssenceMediacom. Działania komunikacyjnie wspiera Havas PR Warsaw.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"