Connected Retail jest integralną częścią strategii platformy Zalando. Program stał się odpowiedzią na problemy sprzedawców związane z kryzysem wywołanym pandemią koronawirusa i jest obecnie dostępny w Niemczech, Holandii, Polsce, Hiszpanii, Szwecji, Norwegii, Danii, Finlandii i Austrii. Do końca 2021 roku Zalando zamierza rozbudować swoją sieć partnerów detalicznych do ponad 6 000 aktywnych sklepów.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/zalando-z-rekordowym-wzrostem-w-iii-kwartale-na-druga-fale-pandemii-jestesmy-lepiej-przygotowani-niz-wiosna ##
Zalando Connected Retail także w Polsce
Usługa od kilku miesięcy z powodzeniem działa na polskim rynku. - Odkąd uruchomiliśmy Connected Retail w Polsce latem 2020 roku, obserwujemy rosnące zainteresowanie lokalnych sprzedawców korzystaniem z naszych usług online. Dzięki temu programowi jesteśmy w stanie być bliżej polskich klientów, dostarczając im asortyment odpowiadający ich lokalnym potrzebom - mówi Dawid Pożoga, regional lead na Polskę i Czechy w Zalando.

Od początku roku do Connected Retail dołączyło ponad 500 nowych sprzedawców. Kolejnym z nich jest odzieżowa sieć C&A. Asortyment wybranych sklepów C&A w Niemczech dostępny będzie na platformie w nadchodzących tygodniach.
- Przekroczenie progu 3 000 aktywnych sklepów to ważny kamień milowy dla Connected Retail i naszych partnerów. Razem budujemy przyszłość handlu detalicznego- mówi Carsten Keller, wiceprezes ds. sprzedaży bezpośredniej i dyrektor zarządzający Zalando Connected Retail GmbH.











