Zalando zmieniło właśnie nazwę kategorii Premium na Designer. Decyzja ta to nawiązanie do strategii i celu marki, aby stać się starting point for fashion."Nazwa Designer jest bardziej inkluzywna i opisuje szeroki asortyment produktów, które Zalando chce oferować swoim klientom", przekonuje marka w komunikacie. Określenie Designer używane jest na 17 rynkach europejskich, z wyjątkiem Francji, w której kategoria nazwana została Espace Créeateurs.
Kampania „Real life luxury”, której reżyserem i autorem zdjęć jest pochodzący z Wielkiej Brytanii AD Felix Cooper, opowiada o tym, że luksus może mieć wiele znaczeń.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/lgbt-historie-ukryte-w-ubraniach-zalando-misbhv-i-kph-historie-homofobia-kampania ##
Bohaterami kampanii nie są profesjonalni modele, ale autentyczni, zwykli ludzie, mieszkańcy Monnickendam, małego holdenderskiego miasta. Opowiadają o tym, czym jest dla nich real life luxury - luksus w życiu codziennym.

Głównym elementem kampanii jest krótki materiał filmowy, transmitowany w mediach online od końca sierpnia.
Materiałowi wideo towarzyszą reklamy w prasie, na nośnikach OOH, w mediach społecznościowych oraz na kanałach własnych Zalando. Ponadto stworzone w ramach kampanii materiały przedstawiające koncept real life luxury wyświetlane są na dedykowanej stronie Zalando Designer oraz na profilu @zalando na Instagramie oraz profilu TikTok.











