Zalando konsoliduje budżet mediowy w OMD

Platforma sprzedażowa Zalando konsoliduje swój europejski budżet mediowy w sieci OMD należącej do Omnicom Media Group.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Zalando konsoliduje budżet mediowy w OMD

Dotychczas Zalando współpracowało z kilkoma domami mediowymi w Europie. I tak np. w Wielkiej Brytanii zakupem i planowaniem mediów do kampanii tej platformy zajmował się dom mediowy MediaCom, w Polsce – Media Direction OMD.

Teraz marketer postanowił skonsolidować obsługę mediową w należącej do Omnicom Media Group agencji OMD. W związku z tym w Polsce obsługą mediową Zalando nadal zajmować będzie się dom mediowy Media Direction OMD.

Sieć OMD zajmie się planowaniem i zakupem mediów zarówno tradycyjnych, jak i cyfrowych.

Głównym celem działań realizowanych dla Zalando przez sieć OMD jest zwiększenie świadomości tej marki oraz zachęcenie konsumentów do odwiedzania jej strony internetowej. Główny nacisk na działania komunikacyjne dotyczy takich krajów, jak Wielka Brytania, Francja, Austria, Niemcy i Polska.

Pierwsza kampania autorstwa OMD ma ruszyć w nadchodzących tygodniach.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"