Zalety swobodnego dostępu do sieci w kampanii Publicis

Warszawa, 25 maja 2015 r. – Nowa kampania agencji Publicis dla Orange promuje Pakiet Swobodny wprowadzony w odpowiedzi na potrzeby ludzi młodych, którzy lubią być ze wszystkim na bieżąco. Jego użytkownicy mogą korzystać z nielimitowanego internetu LTE, wyjątkowego pakietu telewizyjnego Comfort+ od nc+ z bogactwem kanałów HD oraz nielimitowanych rozmów w sieci komórkowej Orange za jedyne 69,90 zł miesięcznie.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Działania komunikacyjne przygotowane przez agencję Publicis, podkreślające wolność i swobodę w korzystaniu z oferowanych usług, będą prowadzone w telewizji i Internecie. Pakiet Swobodny został udostępniony przez Orange w kwietniu br.

„W promującym go spocie pokazujemy, że w zasięgu sieci Orange ulubione seriale można oglądać zawsze wtedy, gdy ma się na to ochotę. Umożliwia to dostęp do szybkiego mobilnego Internetu. Wystarczy mieć odpowiedni sprzęt i wykupiony Pakiet Swobodny. Tomek Boski i jego koledzy korzystają w pełni z dostarczonych przez Orange usług, ściągając kolejne odcinki ulubionych seriali, gdy tylko tego chcą.” – powiedziała Monika Zaręba, Account Director w agencji Publicis Poland.

O tym, co wybiorą przyjaciele Tomka po obejrzeniu serialu do końca, przekonają się telewidzowie kanałów należących do stacji TVP, TVN i Polsat.

Po stronie agencji Publicis przy kampanii pracowali: Paweł Merecz (Chief Creative Officer), Katarzyna Szadokierska (Senior Art Director), Katarzyna Barczuk (Account Executive), Anna Cudna (Senior Copy Writer), Monika Zaręba (Account Director), Magdalena Samek (Account Supervisor). Stronę klienta reprezentowali: Paweł Patkowski (Dyrektor Wykonawczy ds. Marki i Komunikacji Marketingowej), Szymon Biela (Kierownik Wydziału Komunikacji B2C), Jolanta Godlewska (Starszy Specjalista ds. Komunikacji Marketingowej). Produkcją zajął się dom produkcyjny Film Produkcja, postprodukcją Chimney, a udźwiękowieniem Post Meridan. Za zakup mediów odpowiedzialny jest Initiative.

Agencja Publicis współpracuje z Orange Polska od 5 lat. Jako twórca kultowego formatu Serce i Rozum stworzyła setki reklam drukowanych, ponad 50 spotów telewizyjnych i ponad 60 radiowych. Za kreatywność formatu Publicis zdobył 7 nagród KTR, a skuteczność uhonorowano koroną Effie: Grand Prix 2011 i złotem w kategorii „Long Term Marketing Excellence” w 2013 r.

Spot telewizyjny można obejrzeć pod adresem: https://youtu.be/n2IPpjSRUMc

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"