Agencja Lubię to przygotowała szeroką koncepcję działań komunikacyjnych wspierających wystawę m.in. stronę internetową akcji, która dostępna jest pod adresem www.odbudowazamku.pl.
Jednym z działam wspierających jest emitowana 24 stycznia na stronie głównej Onet.pl specjalna interaktywna nakładka poświęcona wystawie (http://youtu.be/lnG_vhIys0w). Kampania multimedialna zachęcająca do odwiedzenia wystawy będzie dostępna na nośnikach CityINFO w warszawskim metrze i autobusach. Dodatkowo agencja wyemitowała QR cody, które zostały zaimplementowane na wszystkich materiałach reklamowych dotyczących samej wystawy.
Agencja zaplanowała również specjalną aplikację dla wszystkich zainteresowanych wystawą, która będzie dodatkowym elementem prowadzonego przez Lubię to fan page’a Zamku Królewskiego.
Projektem po stronie Agencji zajmują się Artur Roguski – Junior Account Manager i Jakub Ćwiek – Content Designer. Całość prac koordynuje Paweł Ostrowski – Strategy Director.

Oficjalny profil Zamku na Facebooku jest dostępny pod adresem http://www.facebook.com/zamek.krolewski.warszawa
O firmie:
Lubię to jest niezależną agencją specjalizującą się w obszarze social media. Korzystając z siły mediów społecznościowych, agencja kreuje kompletne, angażujące doświadczenia interaktywne. Misją Lubię to jest budowanie autentycznych i zaangażowanych relacji pomiędzy markami a ich fanami. Do grona klientów Lubię to należą między innymi: NIVEA, Sturbucks, Wilkinson, PizzaHut, KFC, Sobieski, Big Star, PAYBACK, Kamis i FLO.
Więcej informacji na http://www.facebook.com/lubietoagencja i http://www.lubietoagencja.pl











