„Zanurz się w przyjemności” w kampanii DecoMorreno (wideo)

Wystartowała kampania reklamująca gorącą czekoladę DecoMorreno (Maspex Wadowice). Działania, prowadzone pod hasłem „Zanurz się w przyjemności”, przygotowały i realizują firmy Lubię To!, Brainbox, Meerkat oraz Mindshare.

jj
jj
Udostępnij artykuł:
„Zanurz się w przyjemności” w kampanii DecoMorreno (wideo)
Shutterstock.com

Akcja ma na celu zwiększenie świadomości produktu na rynku. Spoty reklamowe emitowane będą w stacji TVN przed programami „Dzień dobry TVN”, „Kobieta na krańcu świata” oraz „Rozmowy w toku” oglądanymi przez młode kobiety, które są grupą docelową marki.

Ponadto spot jako pre-roll będzie emitowany na YouTube. Działania obejmują także reklamy outdoorowe oraz cykl eventów w Warszawie, Wrocławiu, Łodzi, Krakowie i Poznaniu. Akcja potrwa do końca lutego.

Reklamy outdoorowe i billboardu sponsorskiego przygotowała agencja Brainbox, za działania w internecie odpowiada agencja Lubię To!, za samplingi agencja Meerkat, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii