Zapijanie głoda reklamuje Danio w butelce (wideo)

Pod hasłem "Zapij głoda" prowadzona jest telewizyjna kampaniareklamowa Danio w butelce. Akcja w żartobliwy sposób pokazuje, żeten jogurt można jeść bez łyżeczki.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Prowadzona od początku marca telewizyjna kampania jogurtu Daniow butelce jest utrzymana w żartobliwej stylistyce znanej zpoprzednich akcji reklamowych tej marki. W 30-sekundowym spociebohater symbolizujący mały głód zabiera pracownikom biura łyżeczki,chcąc uniemożliwić posiłek, i rozpoczyna przy ich pomocy osobliwykoncert. Jednak okradziona kobieta dzięki Danio w butelce pokonujetego bohatera zgodnie z hasłem kampanii "Zapij głoda".

Akcja, skierowana przede wszystkim do osób w wieku 19-35 lat,obejmuje TVP, TVN, TVN7, Polsat, Polsat 2, TV4 i stacje tematycznez pakietu At Media. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowaYoung & Rubicam, natomiast planowaniem i zakupem mediów zająłsię dom mediowy MediaCom.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"