Najbliższe spotkanie poprowadzi Anna Moczulska – Senior Digital Analyst w Artegence. Ania odpowie na pytanie: Dlaczego GA4 to przyszłość analityki digitalowej?
Podczas webinaru 11 sierpnia dowiesz się:• Jak śledzimy użytkowników dzięki GA4?• Jakie są modele atrybucji i modele zbierania danych w GA4?• Czym różnią się od siebie narzędzia UA i GA4?• Dlaczego GA4 pomoże Ci urealnić dane o ruchu na stronie?• Jak dzięki odpowiednim ustawieniom GA4 uzyskać więcej wejść na stronę, użytkowników, konwersji, ale i realnych klientów oraz wyższą sprzedaż?
Zapisz się na Growth Summer Days: https://artegence.com/growth-summer-days/
Na ostatnim spotkaniu wystąpi Paweł Dunia – UX Director w Efigence. Paweł wyjaśni: dlaczego UX musi być długofalowym procesem, a nie jednorazowym projektem.
Co wydarzy się podczas webinaru?• Poznasz najnowsze podejścia do organizacji procesu UX i dowiesz się, jak go optymalnie wpisać w szerszą roadmapę działań digital marketingowych i produktowych.• Dowiesz się, co zyskują marki decydujące się na cykliczne ulepszanie swoich landing page’y, portali czy aplikacji pod kątem UX.• Zyskasz wiedzę dot. tego, jakie obszary Twoich produktów cyfrowych warto systematycznie audytować, badać i ulepszać.• Dowiesz się, jak inwestycja w design system obniża koszty kolejnych prac UX i developmentu.

Spotkania skierowane są do branży – osób, które na co dzień pracują przy projektach dotyczących stron, portali czy sklepów internetowych oraz aplikacji mobilnych – ale także tych, którym tematyka web analityki czy UX jest po prostu bliska. Uczestnicy dowiedzą się m.in.:- Jak generować wzrost sprzedaży online dzięki dobrze dopasowanej analitycei odpowiednio skrojonemu UX;- Jak zwiększyć liczbę konwersji czy zaangażowania użytkowników;- Jak tworzyć rozwiązania out of the box;- Jakie są trendy w web analityce i UX oraz przyszłość tych obszarów.
Inicjatywa Growth Summer Days ma na celu zainspirować uczestników do konkretnych działań, dzięki którym to, za co odpowiadają, będzie unikatowe. Eksperci Artegence i Efigence chcą pokazać, jak pracują i czym się kierują, tworząc strony oraz aplikacje, które sprzedają i świetnie promują produkty czy usługi. Wziąć udział w spotkaniach mogą wszyscy, którzy są zainteresowani ich tematyką.

Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ – uczestnicząc w nim, posiadacze certyfikatów otrzymują 2 punkty recertyfikacyjne. DIMAQ to międzynarodowy program weryfikacji i certyfikacji kompetencji digital marketingowych. Więcej informacji dimaq.pl
Dlaczego spotkania z Artegence i Efigence?Artegence jest jedną z największych i najdłużej funkcjonujących agencji komunikacji digitalowej w Polsce. Od 1995 roku projektuje rzeczywistości dla marek. W oparciu o kreację, design, strategię i najnowsze technologie buduje projekty, które w twórczy i skuteczny sposób komunikują oferty klientów agencji.
Efigence jest firmą technologiczną specjalizująca się w projektowaniu i wdrażaniu dedykowanych rozwiązań dla sektora finansowego. Od wielu lat współpracuje z największymi bankami w Polsce i zagranicą świadcząc usługi z zakresu custom software developmentu, UX/UI i consultingu.

Podczas Growth Summer Days dzielimy się naszym doświadczeniem i know-how, które od wielu lat zdobywamy, pracując dla największych, globalnych marek i dostarczając autorskie rozwiązania z obszaru digital.











