W ramach działań komunikacyjnych Amica zwraca uwagę konsumentów na funkcjonalność ale też trwałość i solidność wykonania sprzętów dzięki zastosowaniu silnika Logic Drive oraz skutecznie chroniącej przed korozją i zniszczeniami obudowie.
- Projektując i tworząc nasze urządzania robimy to z myślą o indywidualnych potrzebach konsumentów. Dowodem tych starań jest jakość oraz szeroki zakres funkcji dostępnych w modelach pralek pozwalających na optymalne wybranie urządzenia tak, by korespondowało z rzeczywistymi potrzebami użytkowników – mówi Wioleta Wróbel Marketing Communication Manager Amica.
Zintegrowana kampania reklamowa Amica obejmuje głównie działania w Internecie i social media. W największych portalach internetowych takich jak onet.pl, gazeta.pl czy wp.pl wyświetlane są duże, wizerunkowe formaty promocyjne. Na portalach poświęconych tematyce podróży, lifestyle, parentingu i sportu, będą pojawiać się artykuły poradnicze i kontekstowe dotyczące prania oraz dopasowania pralki pod kątem ilości użytkowników, stylu życia i aranżacji wnętrza.

Działania w social media prowadzone są na takich platformach jak na FB, Instagram, YouTube czy Pinterest, przy wykorzystaniu głównie materiałów video. Spoty reklamowe można również zobaczyć na platformie VOD przy programach dotyczących podróży czy tematyki parentingowej. Specjalne aktywności w mediach społecznościowych będą oznakowane hasztagiem #dobranapara.
W ramach współpracy z mediami technologicznymi, przeprowadzone zostaną testy pralek pod katem funkcjonalności użytkowania, solidności oraz wykorzystanych technologii.
Za realizację kampanii online i przygotowanie materiałów video odpowiada agencja VMR,a działania PR prowadzi agencja Q&A Communications.
Kampania potrwa do końca października.

dostarczył
infoWire.pl











