Zaskakujące joint venture na rynku prasowym

Hachette Filipacchi Médias i Hubert Burda Media podjęły decyzję o połączeniu swoich sił na rynku prasowym czasopism w Polsce.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Dla realizacji tego celu utworzona zostanie joint venture Hachette Filipacchi Burda Polska.

- Poprzez połączenie uzupełniających się portfolio wzmocni się w istotny sposób notowania obu grup na polskim rynku czasopism, tworząc płaszczyznę przyszłego rozwoju. Spodziewany jest istotny wzrost nakładów czasopism i obrotów płynących z reklam - podano w komunikacie prasowym. Transakcja zostanie sfinalizowana w pierwszym kwartale 2006 r. po wydaniu decyzji przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów w Polsce.

Burda, za pośrednictwem swojej firmy córki Burda Polska, wydaje miesięczniki Burda, Anna, Dobre Rady, Dobre Rady- wydania specjalne, Sól i Pieprz, Mój piękny Dom, Mój piękny Ogród i  Mój piękny Ogród – wydania specjalne,  a Hachette, działając przez swoją firmę córkę  Hachette Filipacchi Polska, jest wydawcą miesięczników ELLE, ELLE Decoration, Samo Zdrowie i Film.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele