Reklamy KarmeLove podkreślają, że jest to pierwsza nienadziewana, pełna czekolada marki Wedel. Spot telewizyjny pokazuje, jak jej smak odkrywa para młodych bohaterów.
To kolejna reklama z cyklu przygotowanego przez agencję Grandes Kochonos - poprzednie promowały Ptasie Mleczko (zobacz jedną z nich).
Nowa akcja reklamowa obejmuje telewizję (reklamy i product placement), internet (m.in. aktywności w social media, osobna strona internetowa startująca 16 września) oraz outdoor.
Ponadto w ramach niestandardowych działań osobom wypoczywającym na plaży nad Wisłą nieopodal fabryki Wedla nową czekoladę dostarczał dron.

Kreację kampanii przygotowała agencja Grandes Kochonos, dodatkowe aktywności w internecie (m.in. w social media) realizuje agencja Cosmo, za zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD, a za działania PR - agencja 24/7 Communication.











