Startupem są firmy na początku swojego rozwoju, szukające modelu biznesowego i chcące wdrożyć swój produkt na rynek. Początki takiego przedsięwzięcia bywają trudne. Cięcia w funduszach wpływają na ograniczenie niektórych działań, a budżet przeznaczony na marketing często zostaje okrojony. W czasach marketingu treści i social media można i bez zastrzyku gotówki promować swój produkt na wiele sposobów.
Jednym z nich może być np. prowadzenie bloga. Samo stworzenie bloga nie sprawi, że liczba odwiedzin wzrośnie, a z nią zainteresowanie startupem. Należy zadbać o odpowiednie treści i ich bieżącą aktualizację. W przeciwnym razie użytkownicy mogą odnieść wrażenie, że nie działamy profesjonalnie i nie jesteśmy zaangażowani w nasz projekt. Regularne dodawanie treści o dostosowanej tematyce zachęci użytkowników do śledzenia bloga. Używanie słów kluczowych i zwrotów które użytkownicy wyszukują w wyszukiwarkach pomoże im dotrzeć do naszego bloga. Znalezienie blogów o podobnej tematyce i nawiązanie współpracy z wymianą treści również pomoże w promowaniu startupu.

Kolejnym sposobem na promowanie startupu jest newsletter. Przesyłanie najnowszych wiadomości, ofert promocji pomoże budować relacje z użytkownikiem. Korzystanie z platform sprawdzających, kto czyta jakie treści z newslettera pomaga w określeniu kierunku, w który dana marka ma podążać. Również media społecznościowe generują nam wiele narzędzi, które możemy wykorzystać przy promowaniu startupu.
– Facebook i Twitter mogą być wykorzystywane na równi z blogiem, przynosząc nawet wiecej korzyści. W działania marketingowe na FB angażowane jest więcej materiałów graficznych w połączeniu z tworzeniem komunikacji, co może na początek być bardzo efektywnym sposobem na promowanie – mówi Dominika Chłopicka, Social Media Manager 365 NET. – Natomiast promocje na Twitterze pomagają w „byciu na bieżąco” z tym co dzieje się w branży, a także pozwalają brać udział w toczącej się dyskusji – dodaje.

Nie można zapomnieć o marketingu szeptanym. Przekazywanie informacji do zainteresowanych produktem użytkowników, tworzenie dyskusji wokół tematu jest bardzo dobrym sposobem na promowanie startupu bez ponoszenia kosztów.
GRUPA 365 NET
to innowacyjna agencja działająca w obszarze cross-marketingu zintegrowanego wpieranego najnowszymi osiągnięciami technologii w dziedzinie komunikacji PR.Proponujemy kompleksową obsługę 360 oraz doradztwo w obszarze strategii reklamy, marketingu, promocji i PR. Jesteśmy ekspertami działań online w sieci Internet - gdzie rozwijamy projekty o silnym potencjalne komercjalizacji.
NR1WINTERNECIE.pl
to nasz adres www i miejsce, o które zabiegamy dla naszych klientów.
Więcej na: http://www.NR1wINTERNECIE.pl
http://www.grupa365net.pl oraz http://www.facebook.com/grupa365net












