„Zatrzymaj się i żyj!” w kampanii „Bezpieczny przejazd” (wideo)

Ruszyła tegoroczna edycja kampanii społecznej „Bezpieczny przejazd”. Akcję pod hasłem „Zatrzymaj się i żyj!” na zlecenie PKP PLK przygotowała Zwyklagencja.pl.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Rozpoczęta właśnie kampania społeczna „Bezpieczny przejazd” pokazuje, jak ważne jest zachowanie ostrożności na przejazdach kolejowych. Przekaz wykorzystywany w akcji ma charakter szokujący, pokazując tragiczny wypadek na przejeździe. Spot przedstawia tę sytuację zarówno z perspektywy kierowcy, jak i jego bliskich.

Cała akcja pod hasłem „Zatrzymaj się i żyj!” obejmuje telewizję (TVP1, TVP2), radio (Polskie Radio PR1), internet (Onet.pl), outdoor (billboardy, oklejki na samochodach) oraz materiały POS (plakaty, ulotki). Kreację kampanii – zaplanowanej na cały rok – przygotowała Zwyklagencja.pl, a za pozyskanie mediów odpowiada firma PKP PLK, która organizuje całą akcję.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu