Zawodnicy Legii Warszawa po raz pierwszy na etykietach piwa Królewskie

Piwo Królewskie (Grupa Żywiec) wprowadza na rynek limitowaną edycję opakowań. „Królewski skład” to osiem oryginalnych puszek – każda ze wzorem przedstawiającym zawodników Legii Warszawa.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Zawodnicy Legii Warszawa po raz pierwszy na etykietach piwa Królewskie

We wrześniu na półki sklepowe trafi pierwsza w historii marki limitowana edycja opakowań Królewskiego z wizerunkami zawodników Legii. Kolekcja ośmiu puszek „Królewski skład” powstała z myślą o warszawiakach i fanach klubu – na opakowaniach znaleźli się: Rafał Augustyniak, Dominik Hładun, Artur Jędrzejczyk, Bartosza Kapustka, Tomas Pekhart, Yuri Ribeiro, Patryk Sokołowski i Paweł Wszołek. Dodatkowo na puszkach umieszczone zostały również informacje o każdym z zawodników.

Królewskie od prawie 20 lat jest sponsorem klubu piłkarskiego Legia Warszawa. Współpraca w czerwcu br. została przedłużona na kolejne 3 lata. Wprowadzana właśnie na rynek limitowana edycja opakowań to kolejna już akcja marki przygotowana wspólnie z klubem.

– Tuż przed ogłoszeniem kolejnego kontraktu, wielu fanów komentowało w Internecie, że nie wyobrażają sobie Królewskiego bez Legii i Legii bez Królewskiego – mówi Łukasz Dąbrowski, kierownik marki Królewskie. – Limitowaną edycją puszek zapraszamy warszawiaków do odkrywania wyjątkowego charakteru klubu i jego zawodników – dodaje Dąbrowski.

Limitowana edycja puszek otrzyma silne wsparcie w punktach sprzedaży.

grafika

Puszki zaprojektowała agencja Global Shopper Marketing.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"