„Zawsze z Tobą mamo” w kampanii BoboVity

W internecie i radiu trwa wizerunkowa kampania reklamowa BoboVity (Nutricia Polska). Akcję pod hasłem „Zawsze z Tobą mamo” przygotowały firmy OS3 multimedia, Ars Thanea i ACR.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania BoboVity pod hasłem „Zawsze z Tobą mamo” ma charakter edukacyjny. W ramach akcji uruchomiono serwis internetowy ZawszeZTobaMamo.pl w którym znajdują się artykuły eksperckie i porady wideo dla młodych mam dotyczące opieki nad małym dzieckiem oraz radzeniem sobie z opiniami otoczenia. Ponadto użytkowniczki mogą wziąć udział w konkursie.

Reklamy w internecie ukazują się w serwisach parentingowych (ebobas.pl, babyboom.pl, minimini.pl, babyonline.pl), portalach ogólnych (m.in. WP.pl, NK.pl) oraz komunikatorze Gadu-Gadu. Ponadto wysyłane są mailingi, a w serwisie polskieradio.pl udostępniono specjalną sekcję.

Zresztą w ramach kampanii BoboVita została sponsorem audycji „Instrukcja obsługi człowieka” w radiowej Trójce. W programie psycholog omówi wyniki badań przeprowadzonych na potrzeby tej akcji.

grafika

Kreację kampanii przygotowały agencje OS3 multimedia i Ars Thanea, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy ACR. Obecnie kończy się drugi etap akcji, planowana jest jej kontynuacja.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii