W promocji „Zbuduj z nami Jogowieżę” należy z kubków po jogurtach Jogobella zbudować wieżę i jej zdjęcie przesłać poprzez specjalną aplikację w serwisie jogobella.pl.
Każdy uczestnik konkursu otrzymuje dostęp do pakietu filmów rodzinnych w aplikacji Ipla, natomiast nagrodami głównymi są trzy vouchery na wakacje dla całej rodziny.
Akcja potrwa do 9 maja. Za jej przygotowanie i realizację odpowiada agencja Hypermedia Isobar.

Promocję wspierają działania reklamowe obejmujące telewizję (spot w stacjach ogólnopolskich i tematycznych, product placement w serialu „rodzinka.pl”), kina (emisja spotu, organizacja kącików zabaw z jogowieżami dla dzieci), radio, internet (reklamy display, wideo i SEM), prasę (specjalna nakładka w „Gazecie Wyborczej” i „Metrze”) oraz outdoor (tablice 6x3, ekrany bankomatów przy sklepach Biedronka).
Kreację kampanii przygotowała agencja Hypermedia Isobar, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Carat Polska.











