ABCzdrowie przed Medonetem, sekcje o2 i Interii ze spadkiem

Kolejny miesiąc z rzędu ABCzdrowie.pl było liderem zasięgowym wśród witryn o zdrowiu, zwiększyło nieco swoją przewagę nad Medonet.pl. Sporo zyskał Poradnik Zdrowie, natomiast znacząco zmalała odwiedzalność sekcji zdrowotnych o2.pl i Interii.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
ABCzdrowie przed Medonetem, sekcje o2 i Interii ze spadkiem

Według wyników badania Mediapanel opracowanych przez Wirtualnemedia.pl w lipcu br. ABCzdrowie.pl (Grupa Wirtualna Polska) odwiedziło 9,11 mln internautów, zapewniając 30,79 proc. zasięgu. Każdy spędził w serwisie średnio 6 minut i 46 sekund.

Na nieco dłużej internautów przyciągał Medonet.pl (Ringier Axel Springer Polska) - każdy z 8,76 mln użytkowników (co dało 29,61 proc. zasięgu) korzystał z niego przeciętnie przez 7 minut i 26 sekund.

Poradnik Zdrowie (Grupa ZPR Media) jako strona www i aplikacja mobilna zanotował 6,06 mln użytkowników, 20,46 proc. zasięgu oraz 3 minuty i 35 sekund średniego czasu korzystania, a Znany Lekarz - 3,65 mln odwiedzających, 12,35 proc. zasięgu oraz dokładnie trzy i pół minuty średniego czasu

Na MP.pl (Medycyna Praktyczana) zajrzało 3,65 mln internautów (12,32 proc. zasięgu), spędzając średnio po 2 minuty i 19 sekund. Na Interii (Grupa Polsat-Interia) dział o zdrowiu zanotował 2,33 mln użytkowników, 7,88 proc. zasięgu oraz 3 minuty i 26 sekund przeciętnego czasu korzystania, a na o2.pl (Grupa Wirtualna Polska) - 2,12 mln odwiedzających, 7,15 proc. zasięgu oraz 2 minuty i 2 sekundy średniego czasu.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/wirtualna-polska-tiktok-netflix-ze-spadkami-interia-urosla-w-mobile-u-mediapanel-z-lipca,7169496291055745a ##

Kolejne dwie witryny miały ok. 2 mln użytkowników. Gdziepolek.pl przyciągnęło 2,01 mln internautów (6,79 proc. zasięgu), przeciętnie na 3 minuty i 2 sekundy, natomiast na Wylecz.to każdy z 1,93 mln odwiedzających (6,53 proc. zasięgu) spędziło średnio 3 minuty i 9 sekund.

Z zamykającej czołową dziesiątkę aplikacji Mój Kalendarz Miesiączkowy skorzystało z kolei 1,73 mln internautów (5,86 proc. zasięgu), spędzając przeciętnie po 3 minuty i 32 sekundy.

grafika

W porównaniu z czerwcem ABCzdrowie osiągnęło wzrost o 106,3 tys. użytkowników (czyli 1,2 proc. zasięgu) i 39 sekund przeciętnego czasu korzystania (10,6 proc.). Dzięki temu powiększył przewagę nad Medonetem, na którym ubyło 18,3 tys. internautów (0,2 proc.) i 4 sekundy średniego czasu spędzonego przez każdego (0,9 proc.).

Medonet był liderem zasięgowym przez wiele miesięcy od wybuchu epidemii wiosną 2020 roku. Po zmianach w metodologii Mediapanelu wprowadzonych od maja przez miesiąc był jeszcze na czele, natomiast w czerwcu został wyprzedzony przez ABCzdrowie.pl.

W obu statystykach zwiększyły się statystyki jeszcze tylko Poradnika Zdrowie - o 155,4 tys. użytkowników (2,6 proc.) i 7 sekund przeciętnego czasu korzystania (3,4 proc.) Znany Lekarz zyskał 174,5 tys. odwiedzających (5 proc.), ale średni czas spędzony przez każdego zmalał o 4 sekundy (3,4 proc.).

Natomiast na Interii dział o zdrowiu stracił 122,8 tys. użytkowników (5 proc.) i 4 sekundy przeciętnego czasu korzystania (1,9 proc.), a na o2.pl - 259,8 tys. odwiedzających (10,9 proc.) i 7 sekund średniego czasu (5,4 proc.).

Gdziepolek.pl osiągnął wzrost o 54,9 tys. użytkowników (2,7 proc.), Wylecz.to - 86 tys. (4,3 proc.), a aplikacja Mój Kalendarz Miesiączkowy - 165,2 tys. (8,7 proc.). Przy czym na każdej z tych platform wydłużył się przeciętny czas korzystania: na Gdziepolek.pl o 52 sekundy (40 proc.), na Wylecz.to - o 20 sekund (11,8 proc.), a w Moim Kalendarzu Miesiączkowym - o 35 sekund (19,8 proc.).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"