Zenith obronił obsługę mediową Reckitt Benckiser

Reckitt Benckiser rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową. Zwycięzcą przetargu został Zenith (Publicis Media). Oznacza to kontynuację współpracy trwającej nieprzerwanie od 2013 roku.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Zenith obronił obsługę mediową Reckitt Benckiser

Zenith odpowiada za kompleksowe działania komunikacyjne dla marek z portfolio Reckitt Benkiser takich jak: Durex, Vanish, Strepsils, Nurofen, Veet, Finish, Air Wick, Scholl, Cillit i Calgon.

Współpraca obejmuje planowanie i zakup mediów pozainternetowych i internetu (także w social media i wyszkukiwarkach). Agencja realizuje również dla poszczególnych marek Reckitt Benkiser projekty badawcze oraz działania z zakresu content marketingu, w tym projekty realizowane we współpracy z influencerami.

Firmy nie podają, na jak długo zawarły umowę. Nie zdradzają też liczby i nazw pozostałych uczestników przetargu.

W okresie od stycznia do października br. Reckitt Benckiser Polska wydał na reklamy w mediach pozainternetowych 151,8 mln zł, czyli 6,5 mln zł mniej niż w tym samym okresie ub.r. (wg danych cennikowych Kantar Media). Marketer najwięcej, bo 148,1 mln zł przeznaczył na reklamę w telewizji, a 3,6 mln zł zainwestował w promocję w kinach. Wydatki na reklamy w pozostałych mediach (prasa, magazyny, radio, outdoor) były na poziomie kilku do kilkudziesięciu tys. zł.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji