ZenithOptimedia Group zareklamuje drukarki Brother dla firm

Dom mediowy ZenithOptimedia Group przygotuje i zrealizuje kampanię reklamową wprowadzającą na polski rynek serię drukarek laserowych i urządzeń wielofunkcyjnych marki Brother dla małych i średnich firm. Akcja obejmie internet i prasę.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Za przygotowanie kreacji i landing page do kampanii drukarek laserowych i urządzeń wielofunkcyjnych Brother dla firm odpowiada Performics, digitalowy dział ZenithOptimedia Group. ZOG zajmuje się też planowaniem i zakupem mediów na potrzeby tej akcji. - W internecie wykorzystamy m.in. targetowanie behawioralne, remarketing oraz najnowsze rozwiązanie Audience on Demand, żeby dotrzeć do ściśle sprecyzowanej grupy celowej - opisuje Maria Kierzkowska, interactive media director w Performics. Natomiast w prasie kampania obejmie pisma specjalistyczne.

ZenithOptimedia Group i Brother nie informują na razie, kiedy rozpocznie się ta akcja, do kiedy potrwa i jakie będzie jej hasło główne. ZOG zdobyła to zlecenie w przetargu, w którym brały udział cztery domy mediowe.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telwizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telwizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"