ZET, RMF i „Trójka” w górę - Eska w dół

W I kwartale br. polskie stacje radiowe cennikowo zarobiły z reklam 15 proc. więcej niż rok wcześniej. Wzrost wpływów reklamowych zanotowały Radio ZET, RMF FM i „Trójka”, a spadek – Eska w Warszawie i Wrocławiu.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Cennikowe wpływy reklamowe polskich stacji radiowych od stycznia do marca bieżącego roku wyniosły 519,3 mln zł, co oznacza wzrost o 15,2 proc. w porównaniu z I kwartałem 2009 roku – wynika z danych firmy Expert Monitor przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Najwięcej „na papierze” zarobiło z reklam Radio ZET, ale wśród głównych nadawców zanotowało pod tym względem najniższy wzrost w skali rok do roku – wynoszący 19,4 proc. Cennikowe wpływy reklamowe RMF FM zwiększyły się o 29,7 proc., a Programu 3 Polskiego Radia – o 32,4 proc. Natomiast mniej niż przed rokiem „na papierze” zarobiło z reklam Radio Eska we Wrocławiu (o 6,2 proc.) i Warszawie (o 15 proc.).  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"