Ponad 1300 zgłoszeń do nagród KTR i Innovation 2021

Do tegorocznej edycji konkursu reklamowego KTR wpłynęło 1 170 zgłoszeń, a 157 do konkursu Innovation.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Ponad 1300 zgłoszeń do nagród KTR i Innovation 2021

Tegoroczne edycje konkursów kreatywności organizowanych przez SAR, KTR, Innovation, Cannes Lions I  Eurobest zgromadziły łącznie 1 327 zgłoszeń. Do konkursu  KTR  napłynęło 1170, co oznacza spadek o 201 zgłoszeń w porównaiu z edycję ubiegłoroczną (w 2020r. o nagrody rywalizowało 1371 zgłoszeń ). Do konkursu  Innovation  zgłoszono 157 proc. Spśód nich 261 prac nominowano w konkursie KTR 2021, 62 projekty w Innovation 2021.

Jury KTR i Innovation 2021

Poszczególnym grupom jury KTR 2021 przewodzili Mikołaj Sadowski, 180heartbeats + Jung v. Matt (kategoria Communication); Anna Koszur, Freundschaft (nowa kategoria Creative Strategy); Jacek Walesiak, UVMW | Design & Art. Direction Experts (kategoria Design); Szymon P.Pepliński, Creative Coding / ING (kategoria Technology); Maciej Waligóra, DDB Warszawa (kategoria Craft – Audio/Video); Sylwia Rękawek-Michoń, Leo Burnett (kategoria Craft – Photography); Marcin Sosiński, McCANN Poland (kategoria Craft – Audio/VideIllustration).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/young-creatives-eurobest-2021-laureaci ##

Na czele jury Innovation 2021 stanął Karol Sadaj, Aion Bank, a trzem grupom jurorskim przewodzili: Jakub Barzak, Storytel (Innowacje w mediach) Dariusz Maciołeł, Bank BNP Paribas (Innowacje w biznesie) oraz Mateusz Felsmann, Twin. Digital Collective (Innowacje w komunikacji).

Nagrody dla zwycięzców obu konkursów zostaną wręczone 26 listopada, na żywo podczas Gali w Nowym Teatrze w Warszawie.

Lista nominacji KTR i Innovation 2021

grafika

grafika

grafika

grafika

grafika

grafika

grafika

Podczas ubiegłorocznej edycji jury konkursu reklamowego KTR przyznało w tym roku 179 nagród, w tym 32 złote, 49 srebrnych i 98 brązowych. Rankingi roczne wygrały: agencja reklamowa 180heartbeats + Jung v. Matt, studio projektowe OSOM Studios, dom produkcyjny Papaya Films, studio postprodukcyjne Platige Image oraz OLX jako reklamodawca roku. Nagrodę "Best of Charity" zdobył influencer Krzysztof Gonciarz i Tofu Media za projekt społeczny "Stop ciężarówkom!".

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa