Zielona rewolucja cały rok – kalendarz akcji „PioSęki czyli drzewa przebojów” - niestandardowa promocja wyjątkowej inicjatywy

Paczkomaty InPost oraz radiowa Trójka wydały kalendarz by uczcić zaangażowanie ponad 50 tysięcy Polaków w akcję „PioSęki czyli drzewa przebojów”. Na jego kartach możemy oglądać artystów, którzy wsparli projekt swoim zaangażowaniem. Dochód z kalendarza zostanie w całości przekazany na działalność fundacji WWF. Do jego sprzedaży i promocji zostaną wykorzystane niestandardowe kanały komunikacji jak facebook, Groupon, profilowane e-mailingi oraz działania PR.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

W maju tego roku przez Polskę przetoczyła się zielona rewolucja. Za sprawą projektu „PioSęki czyli drzewa przebojów”, każdy mógł zamówić sadzonkę drzewa dla siebie i dla bliskiej osoby. W akcję, której partnerem był m.in. Paczkomaty InPost zaangażowało się ponad 50 tysięcy Polaków. Do sukcesu inicjatywy przyczynił się zarówno patronat medialny radiowej Trójki, dzięki czemu akcja nie schodziła z anteny rozgłośni, jak i wykorzystanie nowoczesnych kanałów komunikacji – aplikacji w Internecie, e-mailingów, silnego wsparcia PR, czy fali eventów.

Teraz, na wszystkich fanów i uczestników inicjatywy czeka nie lada gratka. By uczcić zaangażowanie 50 tysięcy Polaków w akcję, jej partner Paczkomaty InPost oraz radiowa Trójka przygotowały kalendarz, który dokumentuje pracę artystów zaprzyjaźnionych ze stacją, w czasie tworzenia Muzycznej Alei Gwiazd na warszawskim Ursynowie. Na kartach kalendarza możemy oglądać: Kubę Badacha, Katarzynę Groniec, Zbigniewa Hołdysa, Roberta Jansona, Kasię Kowalską, Beatę Kozidrak, Anitę Lipnicką, Małgorzatę Ostrowską, Janusza Panasewicza, Johna Portera, Muńka Staszczyka i Mietka Szcześniaka. Całość dochodów z kalendarza zostanie przeznaczona na działalność fundacji WWF zajmującej się ochroną środowiska.

„Paczkomaty InPost od początku swojego istnienia wdrażają proekologiczne rozwiązania na każdym etapie działalności biznesowej. Zaangażowanie w akcję „PioSęki czyli drzewa przebojów” to naturalny efekt tej filozofii i prawdziwej potrzeby osób pracujących dla Paczkomatów InPost. Tym bardziej cieszy nas sukces inicjatywy. Rzadko spotykamy się z tak dużym zaangażowaniem w akcje ochrony środowiska – zarówno ze strony Polaków, jak i gwiazd. Dlatego postanowiliśmy uczcić inicjatywę kalendarzem, by zielona rewolucja trwała w naszych domach przez cały rok.” – mówi Jacek Siekierczak, Brand Manager Paczkomaty InPost.

Podobnie jak podczas trwania samej akcji, do sprzedaży kalendarza i jego promocji zostaną wykorzystane niestandardowe kanały komunikacji. Działania marketingowe  będą  prowadzone na facebook’u, m.in. poprzez komunikację na jednym z najbardziej popularnych komerycyjnych fan page’ów – Paczkomaty InPost, promocję na serwisie Groupon oraz profilowane e-mailingi. Wydawnictwo otrzyma także wsparcie w postaci aktywności PR.

Jeszcze do 6 grudnia kalendarz można nabyć w ramach przedsprzedaży w specjalnej cenie 29,95 zł (zamiast 38,95 zł). Wszystkie kalendarze zostaną wysłane do Paczkomatów InPost za 0 zł.

Więcej informacji na temat kalendarzy na profilu Paczkomatów na Facebooku.

***

W ramach akcji „PioSęki – czyli drzewa przebojów”, dzięki hojności sponsorów, w maju tego roku wysłaliśmy bezpłatnie ponad 50 tysięcy sadzonek: buków, dębów, jodeł i klonów. Wszystkie drzewka dostarczyły nieodpłatnie Paczkomaty InPost. Kampania zbiegła się w czasie z obchodami 50 rocznicy istnienia radiowej Trójki, która objęła inicjatywę patronatem medialnym. Pierwsze drzewo w ramach akcji - 30-letni Klon posadzili na warszawskiej Agrykoli Marek Niedźwiecki i Piotr Baron, by uczcić 30-lecie Radiowej Listy Przebojów Trójki. Kolejne 30 drzew Radiowa Trójka wysłała do polskich miast, które aktywnie włączyły się w edukację ekologiczną zachęcając mieszkańców do sadzenia drzew. To pociągnęło za sobą falę lokalnych eventów. W projekt włączyła się cała plejada fantastycznych artystów, zachęcając swoich fanów do sadzenia drzew. Działania pociągnęły lawinę zamówień wśród Polaków - rozdawaliśmy 15 drzewek na minutę! W efekcie zielonej fali, która przeszła przez całą Polskę, posadziliśmy wspólnie drzewa, które dadzą powietrze 300 tysiącom ludzi!

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online