Wielkimi krokami zbliża się 29 edycja Mistrzostw Świata w Narciarstwie Alpejskim. Po dwudziestu latach przerwy, ponownie gospodarzem najbardziej prestiżowej imprezy narciarskiej na świecie będzie malownicze Bormio. Marka Carlsberg (Carlsberg Polska SA) jest sponsorem imrezy i wykorzystuje ten fakt w komunikacji marketingowej. Wśród pierwszych narzędzi promocyjnych komunikujących udział Carslberga w BORMIO 2005 znalazły się specjalne zimowe opakowania i szereg materiałów POS. W połowie listopada na serwisie www.carlsberg.pl uruchomiona została unikalna narciarska zabawa on-line Carlsberg Winter Game. Uczestniczyć w niej może każdy, kto ma ochotę spędzić niezapomniane chwile na turnusie w wirtualnym kurorcie Carlsbergville. Pozostałe działania marketingowe zwiastujące uczestnictwo Carlsberga w nadchodzących Mistrzostwach, uruchomione zostaną na początku przyszłego roku.

Już od 1 stycznia rusza miesięczna ogólnopolska kampania outdoorowa.
Zaangażowanie Carlsberga w sponsorowanie prestiżowych imprez narciarskich datuje się od sezonu 1997/98. Od tego czasu logo Carlsberga stało się nieodłącznym elementem ponad trzydziestu znaczących imprez narciarskich. Podobnie będzie w BORMIO, gdzie Carlsberg już po raz trzeci, po St.Anton 2002 i St.Moritz 2003, wystąpi w roli oficjalnego piwa Mistrzostw.











