„Pracowaliśmy na ten sukces bardzo długo. Potwierdziła się prawda, że długofalowa strategia oraz konsekwencja w działaniu przynoszą wymierne efekty. Dodatkowo przyczyniła się do tego wyjątkowa relacja, która łączy nasz bank z Markiem Kondratem, ale także z domem mediowym PanMedia Western oraz agencją reklamową Brain” – powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej w ING Banku Śląskim.
Tegoroczne Effie, otrzymane w kategorii Long Term - doceniającej wieloletnią działalność reklamową, potwierdza, że dzięki konsekwencji w strategii reklamowej ING jest obecnie jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek w Polsce. Jury przyznając statuetkę uzasadniło, że jest to nagroda „za doskonałe połaczenie cech dużego banku tradycyjnego z nowoczesnością banku internetowego”. ING Bank Śląski zdobył swoją pierwszą nagrodę Effie w 2006 r. Dotychczas otrzymał ich w sumie 10, z czego większość w kategorii „usługi finansowe”.

Effie należy do najbardziej prestiżowych nagród w branży komunikacji marketingowej na świecie. Przyznawana jest w USA od 1968 roku. Polską edycję prowadzi Stowarzyszenie Agencji Reklamowych od 1999 roku. Członkami jury są przedstawiciele reklamodawców, agencji reklamowych, domów mediowych, niezależni specjaliści, pracownicy mediów oraz reprezentanci firm badawczych i nauki. W tegorocznej edycji, jury oceniło 121 prac w kilku kategoriach nagradzając zarówno agencje reklamowe, jak i domy mediowe. W tym roku, agencje i domy mediowe mogły zgłaszać kampanie jako współne dzieło.











