White Cat i K2 Internet dostały po pięć, a McCann Erickson Poland, Engine, Pride&Glory Interactive i Just po cztery nominacje w tegorocznej edycji Złotych Orłów. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni 12 grudnia. Przypomnijmy, że w tym roku konkurs przebiega według nieco zmienionych zasad (więcej na ten temat).
Nominacje do Złotych Orłów 2011
Kategoria reklama: • Moda: „Pure evil” – Engine • Napoje: „Kula” – McCann Erickson Poland oraz „Warka Reprezentacja Cieszynki” – Just • Żywność: „Wirtualne przedszkole” – Mediacom Create • Higiena i Zdrowie: „Apap głowa, noga, ręka” – McCann Erickson Poland • Usługi: „Psy” – Lowe GGK, radiówki „Nie rób sceny” – Opus B oraz „Natanek Batmanek” – Pride&Glory Interactive • Środki przekazu: „Świnia” – McCann Erickson Poland • Społeczeństwo: „Legenda Deyny” – Gmina Miejska Starogard Gdański, „Poranek” – Fabryka Komunikacji Społecznej, „Zwierzaki” – Fabryka Komunikacji Społecznej, „Kołysanki z miłością” – Artgroup, „Pure evil” – Engine, „Oswoić ciemność” – K2 Internet • Reklama własna: „Gazetka” – The Chimney Pot • Humor: „Natanek Batmanek” – Pride&Glory Interactive • Wydarzenie promocyjne: „Mała scena na Centralnym” – K2 Internet • Media: „Sprzątanie miasta” – 180heartbeats • Kampania zintegrowana: „Pure evil” – Engine, „Gwiazdkowy bezlik rozmów” – PZL, „Wielkie otwarcie” – Just, „Sprzedawaj po sąsiedzku” – 180heartbeats, „Niebiegam” – Red8 Digital/Us Pharmacia/Starcom, „Apap głowa, noga, ręka” – McCann Erickson Poland Kategoria marketing: • Wprowadzenie produktu na rynek: „Najbardziej osobiste meble na świecie” – Meble VOX • Branding marki: „Onet od nowa” – Dragon Rouge • Marketing wirusowy: „Viral Kaszpirowski” – Adv.pl, „Natanek Batmanek” – Pride&Glory Interactive, „Pure evil” – Engine • Sponsoring: „Męskie granie 2011” – Just • Promocje: „Volkswagen Passat Show” – Just Kategoria interactive: • Serwis www: MTV Networks: serwis – K2 Internet, Ministerstwo Spraw Zagranicznych: serwis – K2 Internet, Fifa 12 Promo Site – Brasil Interactive • Social media marketing: „Natanek Batmanek” – Pride&Glory Interactive, „Serce i Rozum w social media” – Adv.pl, „Ojciec Bóg” – Heureka • Interactive design: Fifa 12 Promo Site – Brasil Interactive Kategoria design: • Fotografia: „Born to create” – Makata/Greg Adamski, „The black net” – Jacek Kołodziejski, „I like rompers” – Jacek Kołodziejski, „O.S.T.R. Jazz, dwa, trzy” – Paweł Fabjański • Ilustracja: „Festiwal Polskich Filmów Animowanych w Ameryce Południowej” – Zerkaj Studio, „Oswoić ciemność” – K2 Internet • Wydawnictwa: „Sacrum Profanum – Krakowskie Biuro Festiwalowe”, „Broszura Korporacyjna Rondo1” – Element One, „Theaterslam. Neuste Dramatik aus Polen” – Studio Graficzne Temperówka, „Nowa tradycja 2011” – Studio Graficzne Temperówka, „Pure Magazine – Element One • Wizerunek firmy: PKO Bankowość Prywatna – White Cat Studio, identyfikacja Teatru Ochoty – Studio Graficzne Temperówka, identyfikacja wizualna PKO BP – White Cat Studio, identyfikacja wizualna Netia SA – White Cat Studio, identyfikacja wizualna SKO PKO BP – White Cat Studio, design do 30. WST – Lowe GGK • Opakowania: „Żywiec” – Brand Nature Access, „Smirnoff Vladimir Limited Edition” – White Cat Studio, „Makarą, Twoją Nową Zupką!” – PZL, „Masmix, piękny i bogaty w masło” – PZL, „Mleko i miód” – Beza Projekt, „Minister” – Ostex Creative, „Wyborowa Projekt Przez Wielkie W” – Dragon Rouge, „Porter” – Brand Nature Access • Direct Mail: „Mleko i miód” – Beza Projekt, • Materiały promocyjne i POS: „Notes 365” – Studio Graficzne Temperówka, „Noc Muzeów w Muzeum Erotyki w Warszawie” – Interactive Solutions, • Wideo: „Bogowie Czilałtu” – Eskadra Opcom, „Nie trać życia na zakupy w markecie” – Gong, „Natanek Batmanek” – Xantus, „Outsourcing IT” – SoInteractive, „Królestwo Kowalskich” – SoInteractive, „Agi Bagi” – Badi Badi












