"Złote Spinacze" 2004

Związek Firm Public Relations ogłasił wyniki I. etapu konkursu "Złote Spinacze" 2004

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Spośród 47. prac zgłoszonych do konkursu na najlepszą kampanie PR jury wybrało do II. etapu 23 projekty w 8 kategoriach.

„Decyzja nie była łatwa, jeśli wziąć pod uwagę rosnący poziom merytoryczny zgłaszanych prac i wszystkie nominacje są już ogromnym wyróżnieniem” – powiedział Mariusz Pleban, Wiceprezes ZFPR – „Gratulujemy autorom nominowanych projektów i życzymy im sukcesów w dalszych etapach konkursu. Jednocześnie liczymy, iż dla autorów prac, które nie zostały tym razem nominowane do II. etapu, wyniki te stanowić będą wyzwanie do uczestnictwa w kolejnych edycjach konkursu i motywację do doskonalenia zawodowego”.

Decyzję podjęło jury składające się z uznanych specjalistów w zakresie komunikacji spoza Związku, jak również przedstawicieli agencji członkowskich ZFPR. Nad prawidłowością przebiegu prac czuwała firma KPMG, która jednocześnie przygotowała podsumowanie ocen poszczególnych projektów. Oto lista nominowanych:

Kategoria 1 – PR korporacyjny

-          Diageo: Wyższa forma inteligencji – 180oPR

-          Szpital z sercem - Profile

-          Telefon do mamy – Telekomunikacja Polska S.A.

 Kategoria 2 – PR produktu

-          Plastry Evra – Headlines

-          Absolut Label – Sensors PR

-          Stwórz sobie domowy salon SPA – Spin Communications

-          Philips nasz niepowszedni - Partner of Promotion

Kategoria 3 – Kampania edukacyjna

-          Podaruj dzieciom słońce 2003 – United PR

-          Daj śmieciom kosza! – Eskadra BTL

-          Stres pod kontrolą – Multi Communications

Kategoria 4 – Komunikacja antykryzysowa i komunikacja kryzysowa

-          Inteligo Financial Services SOS - Partner of Promotion

-          Zwalczanie nielegalnego poboru energii elektrycznej – Górnośląski Zakład Elektroenergetyczny

Kategoria 5 – Public Affairs & Lobbying

-          Manufaktura - Telma Group Communications

-          Polskie kosmetyki bez akcyzy – Polski Związek Pracodawców Prywatnych Branży Kosmetycznej

-          Działania dla Unii Farmaceutów i Właścicieli Aptek – On Board

Kategoria 6 – Kampania społeczna

-          Potrzebna encyklopedia! – Feedback/Hill&Knowlton

-          Wielka kampania życia – Avon

-          Prośba - GCI

Kategoria 7 – Komunikacja wewnętrzna

-          Przeprowadzka – Commercial Union

-          Volkswagen Bank Group Conference 2003 – United PR

Kategoria 8 – Event

-          W drodze do miliona – Multi Communications

-          Oddaj się Levisowi – Partner of Promotion

-          Kongres PR – Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie

Autorzy nominowanych prac mają czas do 27 października 2004 r. na dostarczenie pełnej dokumentacji realizowanych działań. Ogłoszenie wyników i wręczenie statuetek „Złotych Spinaczy” nastąpi w dniu 6 grudnia 2004 (a nie jak wcześniej informowano – 10 listopada br.) na uroczystym bankiecie w hotelu Sheraton, wieńczącym odbywający się tego dnia Ogólnopolski Kongres Ekspertów i Praktyków Public Relations "PR Forum".

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela