'Złote Spinacze 2005' - trzecia edycja rozpoczęta

Startuje trzecia edycja organizowanego przez Związek Firm Public Relations konkursu na najlepsze projekty PR.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Od 10 czerwca do 16 września działy PR i komunikacji korporacyjnej w firmach i instytucjach, agencje PR, organizacje pozarządowe, organy samorządów lokalnych mogą zgłaszać swoje projekty - kampanie i akcje PR zrealizowane na rynku polskim w okresie 2004/2005.

Celem konkursu Złote Spinacze jest budowanie pozytywnego wizerunku branży Public Relations poprzez promowanie najciekawszych i najefektywniejszych kampanii.

Konkurs ma charakter otwarty - jest skierowany do wszystkich uczestników polskiego rynku.W tegorocznej edycji nagrody zostaną przyznane w dziewięciu kategoriach - debiutuje kategoria Corporate Social Responsibility: 1. PR korporacyjny: projekt budujący lub wzmacniający wizerunek firmy lub instytucji.2. PR produktu: projekt budujący lub wzmacniający wizerunek produktu lub usługi.3. Kampania edukacyjna: projekt nastawiony na osiągnięcie celu edukacyjnego realizowany przy zaangażowaniu i udziale marki, produktu, usługi, firmy lub instytucji.4. Komunikacja antykryzysowa i/lub komunikacja kryzysowa - projekt, mający na celu przeciwdziałanie trwającemu lub potencjalnemu kryzysowi dotyczącemu firmy, produktu lub usługi.5. Public Affairs & Lobbying - projekt kampanii polegającej na komunikacji z szeroko pojętym otoczeniem społecznym, politycznym i legislacyjnym, mającej na celu zmianę nastawienia, wywarcie presji, zmiany legislacyjne. 6. Kampania społeczna: kampania wspierająca realizację ważnych celów społecznych, niezorientowana na budowę wizerunku marki, produktu, usługi, firmy lub instytucji.7. Komunikacja wewnętrzna - projekt, którego celem jest tworzenie, utrwalanie lub zmiana postaw, jak również komunikowanie zmian wewnątrz organizacji.8. Event: wydarzenie lub cykl wydarzeń budujący lub wzmacniający wizerunek firm, instytucji, produktu lub usługi. 9. Corporate Social Responsibility: projekt realizujący cele w zakresie odpowiedzialności społecznej firm lub instytucji. Społeczną Odpowiedzialność Biznesu określa się jako koncepcję, dzięki której przedsiębiorstwa na etapie budowania strategii dobrowolnie uwzględniają interesy społeczne i ochronę środowiska, a także relacje z różnymi grupami interesariuszy.

Nowością w regulaminie konkursowym jest możliwość przyznania przez jury specjalnego wyróżnienia.

Zgłoszone projekty będą oceniane przez wyjątkowo liczne w tym roku, trzydziestosześcioosobowe jury - przedstawicieli organizacji biznesowych, branżowych i środowiskowych, świata biznesu, nauki i mediów.

Projekty zgłoszone do konkursu będą oceniane w dwóch etapach: spośród wszystkich prac jurorzy nominują po kilka najlepszych w każdej kategorii. Następnie finaliści dostarczą dodatkową dokumentację - co ważne, w tym roku wyłącznie w wersji elektronicznej. Po zapoznaniu się z materiałami jurorzy przystąpią do głosowania w drugim etapie i wyłonią zwycięzców. Wyniki zostaną ogłoszone podczas uroczystej gali pod koniec listopada.Podobnie jak w zeszłym roku konkurs będzie audytowany przez firmę KPMG, która zagwarantuje tajność głosowania i zachowanie rezultatów w tajemnicy aż do gali finałowej.

Złote Spinacze 2005 otrzymają mocne wsparcie promocyjne. Patronem medialnym konkursu jest Puls Biznesu. Współpracę poprzez rozpropagowanie konkursu wśród swoich członków zadeklarowały: Amerykańska Izba Handlowa (AmCham), Forum Odpowiedzialnego Biznesu, Instytut Marki Polskiej, Polska Konfederacja Pracodawców Prywatnych Lewiatan.

Najważniejsze daty:9 września 2005 - pierwszy termin zgłaszania projektów16 września 2005 - drugi i ostatni termin zgłaszania projektów17 października - ogłoszenie wyników pierwszego etapu31 października - nadsyłanie przez finalistów dokumentacji dodatkowej24 listopada - gala finałowa - ogłoszenie wyników

Skład jury: imięnazwiskoinstytucjatytuł / stanowisko1Bogdan BiniszewskiCompress (ZFPR)prezes zarządu2RafałCzechowskiPolskie Stowarzyszenie Public Relationsprezes zarządu3Barbara CzerniawskaITBC Communication (ZFPR)dyr. ds. obsługi klienta4Dorota DąbrowskaAmerican Chamber of CommerceExecutive Director5ElizaDurkaWarsaw Business Journalredaktor naczelna6TomaszEnglertITI Corporation sp. z o.o.dyrektor marketingu7KatarzynaGontarczykStarwood Hotelsdyrektor PR 8AnnaKaraszewskaPKPP Lewiatanzastępca dyrektora generalnego9MarcinKaszubaPAIZwiceprezes10Krystyna KaszubaInstytut Dziennikarstwa UWwykładowca11Grzegorz KiszlukBriefredaktor naczelny12KrzyszofKłapaMcDonaldsdyrektor ds. korporacyjnych13Grażyna KopińskaFundacja im. Stefana Batoregodyrektor Programu przeciw Korupcji14Paweł ŁukasiakAkademia Rozwoju Filantropiiprezes zarządu15MałgorzataMejerProcter & Gambledyrektor PR 16Paweł MoskalewiczPuls Biznesuzastępca redaktora naczelnego17NorbertOfmańskiOnBoard (ZFPR)prezes zarządu18MirellaPanekAmnesty Internationalrzeczniczka prasowa19JacekPiątkowskiMedia i Marketingredaktor naczelny20MariuszPlebanMulti Communications (ZFPR)dyrektor zarządzający21KingaPodrazaPiar.plredaktor naczelna22Dorota PonińskaHeinz Polska PR Manager23JacekPrześlakowskiInstytut Marki Polskiejdyrektor Biura Akademii Marki24WojciechRomańskiBusinessman Magazineredaktor naczelny25Joanna Solskatygodnik Polityka, Polityka Spółdzielnia Pracywiceprezes zarządu26RyszardSolskiSigma (ZFPR)dyrektor generalny27Dorota StrosznajderHenkeldyrektor ds. komunikacji28MaciejSzczechuraEurobankwiceprezes29OksanaŚwierczyńskaForum Odpowiedzialnego Biznesudyrektor programowy30Paweł TrochimiukPartner of Promotion (ZFPR)prezes zarządu31StefanTruszczyńskiStowarzyszenie Dziennikarzy Polskichsekretarz generalny32DariuszTworzydłoWSIiZ Rzeszówkierownik Zakładu Public Relations33Grzegorz ZiemniakImpress Art. PR&Lobbying (ZFPR)dyrektor zarządzający34AnnaZimeckaStowarzyszenie Agencji Reklamowychszef PR 35Dorota ZmarzlakTwenty Four Seven PR (ZFPR)prezes zarządu36AldonaZygmuntGlaxoSmithKlinedyrektor PR

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela