Złote Spinacze 2013 - znamy nominowanych

51-osobowe grono jury wybrało projekty, które otrzymały nominację do nagrody głównej w 28 kategoriach w organizowanej przez Związek Firm Public Relations 11. edycji konkursu Złote Spinacze 2013 na najlepsze kampanie PR ostatniego roku.

km
km
Udostępnij artykuł:

Lista wszystkich nominowanych projektów przedstawia się następująco:

KATEGORIE GŁÓWNEPR korporacyjny• DB Schenker Logistics: Logistycznie rzecz biorąc – Multi Communications

PR produktu• Promocja Black podczas wizyty Mike’a Tysona w Polsce – BrandLab• Coca-Cola. Podziel się radością! czyli magia imion – Coca-Cola Poland Services, Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants, K2• Komunikacja promocji "Jaki to smak?" wprowadzającej 4 nowe smaki chipsów Lay’s  - Hill+Knowlton Strategies

Kampania edukacyjna• Przedsiębiorcy tworzą – Konfederacja Lewiatan• Pozory mylą, dowód nie 2012 – Marketing & Communications Consultants• Alkohol to odpowiedzialność. Pij rozważnie. – On Board Public Relations i Diageo

Komunikacja antykryzysowa i/lub komunikacja kryzysowa• Pociągi relacji szczególnych – kryzys w Kolejach Śląskich – Imago Public Relations• "Sprawa poznańska" czyli zażegnanie kryzysu w zarodku – Lighthouse Consultants• Sfinks kontra UOKiK – Practum Consulting

Public Affairs i Lobbying• Forum Rozwoju Efektywnej Energii (FREE) – FleishmanHillard• Pierwsza obniżka opłat od transakcji kartami płatniczymi w Polsce – Martis Consulting• Współpraca samorządu, mieszkańców i biznesu jest możliwa? Karpacz pokaże, że tak – Publicon

Kampania społeczna• Rak’n’Roll Records – charytatywna wytwórnia muzyczna – 180heartbeats i Jung v. Matt• Język polski jest ą-ę – Ogilvy PR• Policzmy się – VMR

Komunikacja wewnętrzna• Porozmawiajmy o kampanii - BNP Paribas Bank Polska• zróbMY obrót w przód – Havas PR Warsaw i Grupa Energa• "Zależy nam. Naprawdę" – jak w nietypowy sposób zaangażować pracowników w zmianę kultury organizacyjnej – ING Usługi Finansowe

Event komercyjny• Orlen Warsaw Marathon – Agencja LIVE• Intel Extreme Masters Katowice, czyli mistrzostwa świata w cybersporcie po raz pierwszy w Polsce – Intel Technology Poland i Monday Public Relations• Witamy w Katowicach – przebudowa dworca, transformacja postaw – Neinver Polska i Imago Public Relations

Event społeczny• Big Book Festival 2013 – Go Culture i Fundacja "Kultura nie boli"• Cały Śląsk szyje jaśki – Kobold Public Relations• Akcja "Przeprowadź bibliotekę" – Miasto Poznań

Launch nowego produktu, usługi lub firmy• Wsparcie PR premiery systemu operacyjnego Windows 8 w Polsce – Hill+Knowlton Strategies• Kurkowa 14 – Publicon• Bractwo Feniksa – Walk PR dla Carlsberg Polska – Walk PR

Corporate Social Responsibility• Ogólnopolska Olimpiada Wiedzy o Internecie Net Masters Cup – Grupa Netia, Grupa Allegro, Neuron Agencja Public Relations, Kamikaze Agencja Interaktywna i inne• Pracownie Orange – Orange Polska• Mój pierwszy raz z Internetem – UPC Polska

PR miejsca, miasta lub regionu• Las. Przystanek od codzienności – Dobocom public relations• Poznańska Turystyka 2.0 – Miasto Poznań• Mall Wall Art – PR Inspiration

Social media• Dociekliwi – 24/7PR• Od kurczaka do wołowiny argentyńskiej – Makro w świecie mediów społecznościowych – Makro Cash and Carry Polska• Blogerzy kochają olej rzepakowy – Marketing & Communications Consultants• PilsnerUrquell.z.milosci.do.blogerow - Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants• SAPPHIRE rozGRYwka – Sarota PR

Business-to-Business PR• Nowe szlaki na handlowej mapie Polski – nieodkryty potencjał mniejszych miast – Colliers International Poland• Korona Smakosza – Makro Cash and Carry Polska• Branżowe debaty o przyszłości mediów i Social Media Policy w cyklu Social Media Policy – Publicon

PR finansowy i relacje inwestorskie• Polski Holding Nieruchomości wchodzi na GPW – Havas PR Warsaw i Polski Holding Nieruchomości• Komunikacja programu publicznych emisji obligacji korporacyjnych PCC Rokita S.A. – Nobili Partners

Sektor publiczny• „dalEKOwzroczni” – przyszłość w czystych barwach – Partner of Promotion

KATEGORIE SEKTOROWETechnologia, IT, telekomunikacja• Ogólnopolska Olimpiada Wiedzy o Internecie Net Masters Cup – Grupa Netia, Grupa Allegro, Neuron Agencja Public Relations, Kamikaze Agencja Interaktywna i inne• Intel Extreme Masters Katowice, czyli mistrzostwa świata w cybersporcie po raz pierwszy w Polsce – Intel Technology Poland i Monday Public Relations• Mój pierwszy raz z Internetem – UPC Polska

Finanse• Polski Holding Nieruchomości wchodzi na GPW – Havas PR Warsaw i Polski Holding Nieruchomości• "Zrób Rakowi Wspak" – Niestandardowe działania PR dla produktu – ubezpieczenia na wypadek nowotworu Ona i On ING Życie – ING Życie• 10za50za10 - Kolko

Zdrowie (usługi zdrowotne, leki, wyroby medyczne)• Męska grypa – Ciszewski MSL• GADAJ*BADAJ – Havas PR Warsaw• Launch Vicks – nowej marki leków na objawy przeziębienia i grypy w Polsce – Hill+Knowlton Strategies

Uroda• Spotkanie z Ambasadorem marki Gillette – Robertem Lewandowskim – 24/7PR

Sektor spożywczy• Dociekliwi – 24/7PR• Coca-Cola. Podziel się radością! czyli magia imion – Coca-Cola Poland Services, Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants, K2• Komunikacja promocji "Jaki to smak?" wprowadzającej 4 nowe smaki chipsów Lay’s  - Hill+Knowlton Strategies

Media i styl życia• Milka. Moje miasto się przytula – Mondelez Polska• Książęce. Z pasji do piwa – Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants• Chcesz pokonać raka? Musisz mieć pieniądze i znajomości – Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants, DDB, Platige Image, Fundacja Alivia i inne

Kultura• "Muzeum Utracone – przywraca pamięć", edycja 2013 r. – Ad Artis Fundacja Sztuki SAR i Public Dialog• Big Book Festival 2013 – Go Culture i Fundacja "Kultura nie boli"• Nie bądź dźwiękoszczelny. Wspierajmy żywą muzykę! – Smile PR

Sport, turystyka, rekreacja• Twardziele o miękkich sercach – Partner of Promotion• Super Mecz – Polish Sport Promotion• Współpraca samorządu, mieszkańców i biznesu jest możliwa? Karpacz pokaże, że tak – Publicon

Nieruchomości i budownictwo• Bieg na Szczyt Rondo 1 – Advanced Public Relations• Nowe szlaki na handlowej mapie Polski – nieodkryty potencjał mniejszych miast – Colliers International Poland• Kurkowa 14 – Publicon

Przemysł, transport, logistyka• Raz, że szybko, A2, że do Europy. Komunikacja Autostrady Wielkopolskiej SA w mediach społecznościowych – IdPR (Grupa Afekt) i Marketing Services Group• Witamy w Katowicach – przebudowa dworca, transformacja postaw – Neinver Polska i Imago Public Relations• Komunikacja programu publicznych emisji obligacji korporacyjnych PCC Rokita S.A. – Nobili Partners

KATEGORIE SPECJALNEKreatywność• Rak`n`Roll Records - charytatywna wytwórnia muzyczna - 180heartbeats i Jung v. Matt• GADAJ*BADAJ - Havas PR Warsaw• Pierwszy na świecie fanpage na żywo dla Tesco - Lemon Sky• Milka. Moje miasto się przytula - Mondelez Polska

Efektywność• Orlen Warsaw Marathon - Agencja Live• Witamy w Katowicach - przebudowa dworca, transformacja postaw - Neinver Polska i Imago Public Relations• Język polski jest ą-ę - Ogilvy PR• Super Mecz - Polish Sport Promotion

Zwycięzców poznamy 6 grudnia podczas uroczystej gali, która odbędzie się w hotelu Marriott w Warszawie.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji