108 projektów z nominacjami do Złotych Spinaczy. Najwięcej dla 24/7 i MSL

Spośród rekordowej liczby 482 zgłoszeń w 21. edycji konkursu Złote Spinacze, jury wybrało 108, które zostały zakwalifikowane do drugiego etapu i zawalczą o nagrody. Najwięcej nominacji w tym roku otrzymały agencje MSL i 24/7Communication – po osiem.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
108 projektów z nominacjami do Złotych Spinaczy. Najwięcej dla 24/7 i MSL

W pierwszym etapie konkursu Złote Spinacze jurorki oraz jurorzy dokonywali indywidualnych i tajnych ocen wszystkich zgłoszeń. W wyniku ich głosowań wyłonione zostały najlepsze projekty, które otrzymały nominacje i zostały zakwalifikowane do etapu drugiego konkursu, w którym podczas obrad zdecydują, kto zdobędzie nagrody.

W kategoriach głównych i sektorowych jurorki oraz jurorzy będą mogli przyznać Złote, Srebrne i Brązowe Spinacze, natomiast w trzech kategoriach specjalnych wyłącznie Złote Spinacze. W każdej kategorii nagroda w kolorze złotym może być tylko jedna.

Ponadto przyznany zostanie Tytanowy Spinacz dla „Najlepszego w konkursie”, a więc podmiotu, który zdobędzie najwięcej punktów za wszystkie otrzymane nagrody. W celu wyłonienia zwycięzcy, Związek Firm PR, organizator konkursu, przeprowadzi ranking nagrodzonych podmiotów, według punktacji określonej w regulaminie.

Nad poprawnością przebiegu głosowań Jury czuwa zespół ekspertów z firmy Deloitte Polska – partnera merytorycznego konkursu.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/marta-jozwiak-przewodniczaca-jury-zlote-spinacze ##

– Konkurs Złote Spinacze to wyjątkowa inicjatywa, ponieważ zgłaszane do niej projekty co roku odzwierciedlają ważne trendy i zjawiska społeczne. Z perspektywy obecnych czasów szczególnie istotne obszary public relations to według mnie brand purpose i komunikacja kryzysowa. Ich wspólnym mianownikiem jest odpowiedzialne podejście marek do wpływu, jaki wywierają na otoczenie, zarówno w kontekście społecznym, jak i środowiskowym. Podejście to jest zgodne z naszą misją jako partnera merytorycznego konkursu, polegającą na kreowaniu pozytywnych zmian w ramach idei „Making an Impact That Matters” – podkreśla przedstawiciel partnera merytorycznego Mariusz Ustyjańczuk (Partner, Lider Risk Advisory Deloitte w Europie Środkowej).

Laureatów tegorocznej edycji Złotych Spinaczy poznamy podczas uroczystej gali, która odbędzie się 8 grudnia 2023 r.

Portal Wirtualnemedia.pl jest patronem medialnym konkursu. 

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/482-zgloszenia-do-zlotych-spinaczy-to-rekord-konkursu ##

Pełna lista nominowanych projektów Złote Spinacze 2023

Kategorie główne:

1. PR korporacyjny

• 99% na tak. STRABAG Real Estate idzie w transformację miast / Linkleaders, STRABAG Real Estate

• DESA Unicum. Największa prywatna instytucja kultury w Polsce / Big Picture, DESA Unicum

• Westinghouse atom dla Polski / Hill+Knowlton Strategies, Westinghouse Electric Company

2. PR produktu

• Dobry Skład / 24/7Communication, Goodvalley, Molecular Creative, Mediahub

• Kerfuś - fenomen virala, który stał się legendą / Carrefour Polska, Publicis Consultants

• Predator Games 2023 / ACER POLSKA, Big Picture, WE!RE Fantasy, Gam3rs_X, Melmak Agencja Marketingowa

3. Issue management i komunikacja kryzysowa

• Jednym Tchem – prawo do domowego leczenia pod respiratorem / Procontent Communication

• Kryzys? Uratowaliśmy święta! / K+Group, Multidekor

• Kerfuś - fenomen virala, który stał się legendą / Carrefour Polska, Publicis Consultants

• Fest Issue / Pan Pikto, Going.

4. Advocacy i Public Affairs

• Zatrzymać oligopol na rynku kontenerów morskich / MSL, Polska Izba Spedycji i Logistyki

• Bezpieczny Szpital to Bezpieczny Pacjent / Procontent Communication

• Kampania społeczna #odwoluje #nieblokuje / Centrum Medyczne CMP  

5. Kampania społeczna

• Nieśmiertelne słowa / 38 Content Communication, Puckie Hospicjum Pw. Św. Ojca Pio

• My, Rodzice dzieci trans / 24/7Communication , Stowarzyszenie My, rodzice, Molecular Creative, Storytel

• KAMPANIA „NORMALNE, ŻE ICH DOTYKAM” / AVON Cosmetics Polska, Great Minds, Fundacja Rak'n'Roll

6. PR pro bono

• My, Rodzice dzieci trans / 24/7Communication, Stowarzyszenie My, rodzice, Molecular Creative, Storytel

• Nieśmiertelne słowa / 38 Content Communication, Puckie Hospicjum Pw. Św. Ojca Pio

• #RakChadzaWspak–czyli 13 tys. Dolnoślązaków idzie na badania / K+Group, Dolnośląskie Centrum Onkologii, Pulmonologii i Hematologii we Wrocławiu, Fundacja Onkologika

7. Employee experience i komunikacja wewnętrzna

• Teoria Kwasów i Zasad. O dobrej chemii z klientami / Linkleaders, mLeasing

• FM Logistic – Różnimy się, ale wszyscy jesteśmy Zawodowcami! / FM Logistic, MJCC

• BGK TV / Bank Gospodarstwa Krajowego, Live Age

8. Event komercyjny

• 25. Międzynarodowe Targi Książki w Krakowie / Targi w Krakowie  

• Finał Predator Games 2023 / ACER POLSKA, WE!RE Fantasy, Gam3rs_X, Melmak Agencja Marketingowa

• Zhakowany koncert w Roblox / Hill+Knowlton Strategies, ING Bank Śląski, Gong

9. Event społeczny

• Kongres Inclu(vi)sion / Fundacja Aktywizacja, Laska Nebeska, Apollo 360

• Wielka Wyprawa Maluchów 2023 do Monte Carlo dla dzieci / FUNDACJA STARS4STARS, Automobilklub Krakowski, 126Evolution, Nice1 Agency

• „Danie Wspólnych Chwil” / Fundacja Biedronki, Great Minds

10. Launch produktu, usługi lub firmy

• Launch programu lojalnościowego Kaufland Card / 38 Content Communication, Kaufland Polska

• „5G na każdą kieszeń” – premiera pierwszego T Phone’a 5G / 24/7Communication, T-Mobile Polska

• Czy PR marki może być za darmo? Launch LUSH w Polsce / Labcon

• Wirtualna postać Żabu - nowa funkcjonalność aplikacji Żappka / Grupa Żabka, AM Art-Media Agencja PR

11. ESG, Sustainability i CSR Communications

• Wracamy do korzeni / ŻYWIEC ZDRÓJ, Tailor Made PR

• Planeta Ma Znaczenie – recycling smartfonów z T-Mobile / 24/7Communication, T-Mobile Polska

• Tech kontra eko? Pierwszy polski raport o ekologii cyfrowej / Linkleaders, the:protocol

• Jutro zależy od nas / 24/7Communication, DDB, Isobar

12. PR miejsca, miasta lub regionu

• Inwestycja River Point na odczarowanej Kępie Mieszczańskiej / 38 Content Communication, Archicom

• W Podlaskiem jeżdżę z kaskiem. Kampania społeczna / White Bits

• DESA Unicum. Największa prywatna instytucja kultury w Polsce / Big Picture, DESA Unicum

13. Social media

• Betclic: Foodball / 180heartbeats + Jung v Matt, K+Group

• #zwitkacujsię! – Muzeum w rozszerzonej rzeczywistości / Muzeum Narodowe w Warszawie, Lens That

• Wystarczy słowo, by zacząć zmianę / Point of View, BNP Paribas Bank Polska

14. Business-to-Business PR

• Smart City od Orange / Icon Strategies, Orange Polska

• Polska firma mierzy Hollywood / PlumResearch, Profeina

• Woda i marketing w nowym opakowaniu / Grayling Poland, Tetra Pak

15. PR finansowy i relacje inwestorskie

• Inwestycje alternatywne oczami Polaków / dfusion communication

• Ja w przyszłości. Powered by AI & ING / Hill+Knowlton Strategies, ING Bank Śląski, Gong

• Ćwierć miliarda na walkę z rakiem w środku rynkowego sztormu / Blume Advisory, Ryvu Therapeutics

16. Media relations

• 9 tygodni zmiany, 9 mln odbiorców. Nowe urlopy dla ojców / Linkleaders, Pracuj.pl

• Prowadź się zdrowo / MSL, Sanofi, Publicis Worldwide Poland, PHD Media Direction Poland

• 4000 ton odpowiedzialności. Historia transportu maszyny TBM / DB SCHENKER, Mostostal Warszawa, OneMulti

• Polska firma mierzy Hollywood / PlumResearch, Profeina

17. Employer Branding

• Fabryka MOD21 w kryminale Roberta Małeckiego / ERBUD, Wydawnictwo Literackie

• ZIELONA TESLA ZA ZIELONY KOD :) / ING Bank Śląski

• Kampania employer brandingowa Biedronka to MY. Codziennie / Biedronka (Jeronimo Martins Polska)

18. Content marketing – branded content

• Kampania edukacji finansowej „Misja Kieszonkowe” / Bank BNP Paribas, Garden of Words Group, Publicis Worldwide Polska

• Bravo x Netflix / MSL

• Jazgot – kryminalny serial audio o oszustwie finansowym / mBank, Voice House, Molecular Worldwide

19. Custom Publishing

• Porozmawiajmy szczerze o otyłości / MSL, Novo Nordisk Polska, AHAVA PR, Agencja Whites

• Jak pracować, by nie żałować? / portal pracy RocketJobs.pl

• Bravo x Netflix / MSL

20. Walka z dezinformacją

• Kampania edukacyjna #OznaczamReklamy / Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów

• Edukacja o telekomunikacji pod naporem dezinformacji / Lighthouse, Polska Izba Informatyki i Telekomunikacji

• Docieraj do źródła prawdy / Stowarzyszenie Demagog, 38 Content Communication

Kategorie sektorowe:

21. Technologia, IT, telekomunikacja

• Wyższy poziom chmury / Live Age, Microsoft, dfusion communication

• Tech kontra eko? Pierwszy polski raport o ekologii cyfrowej / Linkleaders, the:protocol

• Predator Games 2023 / ACER POLSKA, Big Picture, WE!RE Fantasy, Gam3rs_X, Melmak Agencja Marketingowa

22. Finanse

• Platforma GdzieZamieszkac.com od Mastercard / Mastercard, Solski Communications, McCANN Poland, SpacecampX

• ZIELONA TESLA ZA ZIELONY KOD :) / ING Bank Śląski

• Ja w przyszłości. Powered by AI & ING / Hill+Knowlton Strategies, ING Bank Śląski, Gong

• Zhakowany koncert w Roblox / Hill+Knowlton Strategies, ING Bank Śląski, Gong

23. Uroda, higiena i wellness

• Piękno Bycia Sobą / Havas PR Warsaw, AVON Cosmetics

24. Moda i styl życia

• Nic o nas bez nas, czyli LPP o dekadzie zmian w Bangladeszu / Lighthouse

• Ślady pamięci. Ubrań życie po życiu / Come Creations Group, Wtórpol

25. Sektor spożywczy

• Dobry Skład / 24/7Communication, Goodvalley, Molecular Creative, Mediahub

• Kerfuś - fenomen virala, który stał się legendą / Carrefour Polska, Publicis Consultants

• Veganuary – noworoczne postanowienia z Wegetrenerem / K+Group, Pyszne.pl

26. Kultura i media

• KAŻDE POKOLENIE MA SWOJĄ EMIGRACJĘ - KAMPANIA EMIGRACJIXD / Havas PR Warsaw, CANAL+ Polska

• Bravo x Netflix / MSL

• DESA Unicum. Największa prywatna instytucja kultury w Polsce / Big Picture, DESA Unicum

27. Medycyna i zdrowie

• Prowadź się zdrowo / MSL, Sanofi, Publicis Worldwide Poland, PHD Media Direction Poland

• #RakChadzaWspak–czyli 13 tys. Dolnoślązaków idzie na badania / K+Group, Dolnośląskie Centrum Onkologii, Pulmonologii i Hematologii we Wrocławiu, Fundacja Onkologika

• Kampania społeczna #odwoluje #nieblokuje / Centrum Medyczne CMP  

28. Sport, turystyka i rekreacja

• SUPERBET RAPID & BLITZ WARSAW 2022 / Clue PR, Superbet zakłady bukmacherskie

• XXIII edycja Pucharu Tymbarku – turnieju równych szans / K+Group, Polski Związek Piłki Nożnej, Grupa Maspex

• Matura z WF / Przestrzeń  

29. Nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrze

• Fabryka MOD21 w kryminale Roberta Małeckiego / ERBUD, Wydawnictwo Literackie

• 99% na tak. STRABAG Real Estate idzie w transformację miast / Linkleaders, STRABAG Real Estate

• VIBE – your space, your mood / Ghelamco Poland

30. Przemysł i infrastruktura

• #rePETujemy - butelka PET na rzecz środowiska / Catchers, ALPLA

• Woda i marketing w nowym opakowaniu / Grayling Poland, Tetra Pak

• Westinghouse atom dla Polski / Hill+Knowlton Strategies, Westinghouse Electric Company

31. Motoryzacja i transport

• Zatrzymać oligopol na rynku kontenerów morskich / MSL, Polska Izba Spedycji i Logistyki

• Jazda bez czytanki / Imago Public Relations, Stalexport Autostrada Małopolska

• 4000 ton odpowiedzialności. Historia transportu maszyny TBM / DB SCHENKER, Mostostal Warszawa, OneMulti

32. NGO i sektor publiczny

• Nieśmiertelne słowa / 38 Content Communication, Puckie Hospicjum Pw. Św. Ojca Pio

• To małe życie zaraz się skończy / Linkleaders, Fundacja Gajusz, Soho Creative

• Seks po dragach? Na szczęście możesz zajść w ciążę / WALK PR, Fundacja Rak'n'Roll. Wygraj Życie!, Heart&Brain, Lettly, PHD Media Direction Poland

Kategorie specjalne:

33. Kreatywność

• Nieśmiertelne słowa / 38 Content Communication, Puckie Hospicjum Pw. Św. Ojca Pio

• KAMPANIA „NORMALNE, ŻE ICH DOTYKAM” / AVON Cosmetics Polska, Great Minds, Fundacja Rak'n'Roll

• Jazgot – kryminalny serial audio o oszustwie finansowym / mBank, Voice House, Molecular Worldwide

34. Efektywność

• My, Rodzice dzieci trans / 24/7Communication, Stowarzyszenie My, rodzice, Molecular Creative, Storytel

• #RakChadzaWspak–czyli 13 tys. Dolnoślązaków idzie na badania / K+Group, Dolnośląskie Centrum Onkologii, Pulmonologii i Hematologii we Wrocławiu, Fundacja Onkologika

• Predator Games 2023 / ACER POLSKA, Big Picture, WE!RE Fantasy, Gam3rs_X, Melmak Agencja Marketingowa

• Westinghouse atom dla Polski / Hill+Knowlton Strategies, Westinghouse Electric Company

35. Research&Insight

• ThinkCo x Otodom – Szczęśliwy dom. Miasto, dzielnica, okolica / ThinkCo, Otodom

• Wystarczy słowo, by zacząć zmianę / Point of View, BNP Paribas Bank Polska

• DESA Unicum. Największa prywatna instytucja kultury w Polsce / Big Picture, DESA Unicum

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"